dm: felelősen a vásárlókért, felelősen a munkatársakért!
A dm Magyarország 50.000 forint értékű egyszeri hozzájárulással támogatja dolgozóit, megköszönve az embert próbáló hónapokban nyújtott példamutató helytállást!
A dm így köszöni meg dolgozói munkáját, kitartását, szakmai és magánemberként tanúsított hozzáállását, amely lehetővé tette, hogy a koronavírussal terhelt helyzetben is a lehető legmagasabb színvonalon szolgálják ki a vásárlókat, segítve ezzel is a járvánnyal szembeni védekezést. Az összesen majdnem 150 millió forintból a vállalat közel 3000 munkavállalója egyidejűleg részesül. A dm dolgozói pozíciótól és bértől függetlenül ugyanakkora összeget kapnak utalvány formájában egyéni erőfeszítéseik elismeréseként az októberi fizetésük mellé.
A globális koronavírus-járvány a mindennapi élet korlátozásához, sürgős intézkedések végrehajtásához, előre nem látható változásokhoz vezetett a munkában és a magánéletben egyaránt. A dm a járványhelyzet kezdete óta alapvető higiéniai termékekkel járul hozzá a vásárlók kiszolgálásához, segíti a járványügyi védekezést. Hónapok óta a frontvonalban állni testileg és lelkileg is megterhelő a munkatársaknak.
„Gazdasági közösségünket egyben szolidaritási közösségnek is tekintjük. Így a rendkívüli helyzetre és az előttünk álló kihívásokra tekintettel fontosnak tartjuk, hogy a lehetőségeinkhez mérten anyagilag is támogassuk munkatársainkat, ezzel is kifejezve hálánkat, azért, amit a közösség szolgálatában tettetek! ” – fogalmazott Csoknyainé Horváth Gertrud, a dm ügyvezetője a vállalat munkatársainak írt levelében.
A vállalat a járványhelyzet kezdete óta kiemelt hangsúlyt fektet a munkatársak és a vásárlók egészségvédelmére. Valamennyi egységében: az üzletekben, raktárakban és az irodákban is rendkívüli intézkedések sora segíti, hogy a munkát mindenki biztonságosan, a lehető legmagasabb színvonalon végezhesse.
A vírushelyzet kihívásait a dm rugalmasan, a személyes élethelyzetek sokféleséségét figyelembe véve kezeli, miközben gazdasági közösségként egy rendkívül gyorsan változó közegben kell helyt állnia folyamatosan. „A vállalat a társadalmi felelősségvállalása részeként mindvégig prioritásként kezelte, hogy saját dolgozóinak stabilitást biztosítson. A munkatársak a járvány idején megmutatták, hogy a szolidaritás és az egymásért vállalt felelősség az éles helyzetekben még erősebbé teszi a közösséget, a közös erőfeszítéssel pedig a legnehezebb akadályok is legyőzhetők” – nyilatkozta bizakodóan a jövőre tekintve Csoknyainé Horváth Gertrud ügyvezető asszony.
Kapcsolódó cikkeink
Új digitális szolgáltatás várandósok és kisgyermekes családok számára
A dm 2025 májusától dm babybonus néven elindította új kismamáknak…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >