dm Beauty Workshop 2025 – élmény és szépség az #egészenén jegyében
Az #egészenén kampány ernyője alatt hét beszállító partnerének együttműködésével május 15-én rendezte meg ikonikus szépségnapját a dm. A dekorkozmetikumok arra hivatottak, hogy kiemeljék vásárlóink egyedi szépségét és segítsék önkifejezését. Az esemény célja az volt, hogy a színes programokon keresztül ösztönözze, kreativitásra sarkalja a látogatókat, bátorítsa a vendégeket, hogy közösen megéljék, mi teszi őket #egészenén-né.
A 2025. május 15-én rendezett eseménynek a budafoki art quarter budapest adott otthont. A nemzetközi kortárs művészeti központ indusztriális hangulatát a színes, életteli dekoráció tette még különlegesebbé. A közel 130 látogató nyolc különböző állomáson ismerhette meg és próbálhatta ki a termékeket különböző kreatív programokon keresztül. Az esemény háziasszonya, Kiss Orsolya Kisó műsorvezető kísérte a látogatókat a délután folyamán a színes programok világában. A vendégek között köszönthettük többek között Miss Moodot, Nyári Diát, Lissák Laurát, Kajdi Csabát, B. Nagy Rékát, Radics Zsombort, Gelencsér Timit, Lady Szomjast és Makk Adrit.
„A 2025-ös évben minden aktivitásunkat áthatja az #egészenén üzenete. A kampány célja, hogy bátorítsa az embereket, hogy felfedezzék, megtalálják önmagukat, és úgy alakítsák életüket, ahogyan az megfelel a saját elképzeléseiknek és vágyaiknak. Az idei Beauty Workshop arra hív, hogy a látogatók megtalálják mitől válnak @egészenén-né. A résztvevők egy izgalmas utazásra indulhattak a szépség és önkifejezés birodalmában.”
– nyilatkozta Kanyó Roland, a dm Kft. marketing és PR menedzsere.
dmLIVE a helyszínen
Az eseményre a kitelepült dmLIVE stúdión keresztül online is volt lehetőség csatlakozni. Köböl Anita műsorvezető nyolc adáson keresztül kalauzolta a nézőket a résztvevő márkák szakértőinek segítségével a kitelepült márkák újdonságai között. Az adásokhoz az elmaradhatatlan dmLIVE Shopping kuponok is kapcsolódtak.
Élmény és szépség, aktivitások a Beauty Workshopon
Az esemény egyik állomása a NIVEA programja volt, ahol a látogatók megismerkedhettek a márka új szérumainak előnyeivel. A NIVEA szakértői bemutatták, hogyan maradhatunk nyáron a tikkasztó meleg ellenére is frissek és üdék. A stand különlegessége, hogy Miss KK vezetésével egyedi designolt övtáskákat készíthettek a résztvevők, akik szabadjára engedhették kreativitásukat a charmok, hőprésminták és flitterek segítségével.
A Tesori d’Oriente és a HERO közös standján a látogatók egy egzotikus világba csöppentek, ahol megismerkedhettek a Tesori d’Oriente testápoló termékcsaládjával, valamint a HERO Mighty Patch pattanástapaszaival. A stand illatlaborja elvarázsolta a résztvevőket, míg a HERO Cosmetics workshopján a résztvevők egyedi charmos karkötőket készíthettek.
A dm trend !t up márkája egy rögtönzött tetoválószalonnal készült: az #egészenén kampány illusztrációit a @lunar.budapest művészeivel közösen alkották meg, majd helyezték fel az érdeklődőkre. A “tetoválás” után @ornellamari.club várta a látogatókat egy profi fotózásra a különleges díszletben.
A L’Oréal állomásnál a márka legújabb termékeivel ismerkedhettek meg a látogatók, beleértve az arcszérumokat és a hajnövekedést serkentő készítményeket. Az illóolaj workshop keretében a vendégek személyre szabott illóolaj keverékeket készíthettek, míg a profi sminkesek tanácsadással és tesztelési lehetőséggel is várták az érdeklődőket.
A PARSA standon a résztvevők felfedezhették a márka innovatív szépségápolási termékeit, beleértve a Hair ID termékcsaládot, amelynek hajturbánját személyre szabhatják, a styling sarokban pedig csodás frizurák készültek.
A Bed Head Tigi x Tangle Teezer közös standján a látogatók saját, egyedi Tangle Teezer hajkefét dekorálhattak, miközben profi fodrászok segítettek abban, hogy frizurájuk tökéletesen tükrözze stílusukat.
A Sabrina Carpenter stand különleges színfoltja volt az eseménynek, ahol a látogatók kipróbálhatták az illatokat, és inspirációt meríthettek a Sabrina Carpenter parfümök csokoládé ihlette üvegeiből, hogy megalkossák saját egyedi édességüket. A bordó bársonnyal és virágos részletekkel díszített fotófalnál pedig nem maradhatott el a közös fényképezkedés sem.
A Dermacol standján a Make-up cover és Acne termékcsalád várta a látogatókat. Török Jutta vezetésével a résztvevők felfedezhették a művészet erejét, és különleges festési technikákat próbálhattak ki.
Az esemény egyszerre szólt a szépségről, a kreativitásról és az önkifejezésről, az #egészenén-ről.
Kapcsolódó cikkeink
A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >