Djuice: a fiatalok kedvence
A djuice Magyarország egyetlen mobilmárkája, mely szolgáltatásait kizárólag a 15-26 év közötti korosztálynak értékesíti. Áprilisi indulása óta meghétszerezte népszerűségét, így ma már minden negyedik fiatal kedvenc mobilmárkájaként nevezi meg. A megnövekedett fogyasztói érdeklődés miatt november 30-tól – saját bolthálózata mellett – 61 kiválasztott Telenor üzletben is elérhetővé válnak a márka szolgáltatásai.
A djuice eddig is több mint 20 djuice café ponton, valamint Budapest belvárosában az U26 djuice clubshopban értékesítette szolgáltatását. A márka „U26 Teória” kutatásain keresztül folyamatosan kapcsolatban áll célcsoportjával, új készülék- és tarifa ajánlatait, stratégiáját is az ő megkérdezésük után dönti el. A djuice a kutatások mellett nagy hangsúlyt fektet saját Facebook-rajongóinak véleményére is, akik immár több mint 17 ezren vannak.
A fiatalok láthatóan értékelik, hogy számít a véleményük, hiszen a legfrissebb eredmények szerint már 28%-uk nevezte meg a djuice-t kedvenc telekommunikációs szolgáltatójának, de az üzletek elérhetősége több térségben nem megfelelő. A márka ezt a megnövekedett fogyasztói igényt csak értékesítési hálózatának kibővítésével képes kielégíteni. Azonban a disztribúciós hálózat bővítése, jelen gazdasági környezetben rövid távon nem megvalósítható.
Ezért határozta el a márka, tárgyalásokat kezd bizonyos üzletekkel. Ennek eredményeképpen november 30-tól a djuice saját üzletei mellett, 61 kiválasztott Telenor üzlet kínálja majd a teljes djuice portfóliót – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >