Djuice: a fiatalok kedvence
A djuice Magyarország egyetlen mobilmárkája, mely szolgáltatásait kizárólag a 15-26 év közötti korosztálynak értékesíti. Áprilisi indulása óta meghétszerezte népszerűségét, így ma már minden negyedik fiatal kedvenc mobilmárkájaként nevezi meg. A megnövekedett fogyasztói érdeklődés miatt november 30-tól – saját bolthálózata mellett – 61 kiválasztott Telenor üzletben is elérhetővé válnak a márka szolgáltatásai.
A djuice eddig is több mint 20 djuice café ponton, valamint Budapest belvárosában az U26 djuice clubshopban értékesítette szolgáltatását. A márka „U26 Teória” kutatásain keresztül folyamatosan kapcsolatban áll célcsoportjával, új készülék- és tarifa ajánlatait, stratégiáját is az ő megkérdezésük után dönti el. A djuice a kutatások mellett nagy hangsúlyt fektet saját Facebook-rajongóinak véleményére is, akik immár több mint 17 ezren vannak.
A fiatalok láthatóan értékelik, hogy számít a véleményük, hiszen a legfrissebb eredmények szerint már 28%-uk nevezte meg a djuice-t kedvenc telekommunikációs szolgáltatójának, de az üzletek elérhetősége több térségben nem megfelelő. A márka ezt a megnövekedett fogyasztói igényt csak értékesítési hálózatának kibővítésével képes kielégíteni. Azonban a disztribúciós hálózat bővítése, jelen gazdasági környezetben rövid távon nem megvalósítható.
Ezért határozta el a márka, tárgyalásokat kezd bizonyos üzletekkel. Ennek eredményeképpen november 30-tól a djuice saját üzletei mellett, 61 kiválasztott Telenor üzlet kínálja majd a teljes djuice portfóliót – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >