Divian Konyhaműhelyek: új arculat, megszokott profizmus
A márkaismertség növelés és a megújult brand bemutatásának céljából indított országos marketing kampányt a Divian Konyhaműhelyek. A kampány keretében offline és online térben egyaránt találkozhatunk a márka megújult arculatával, továbbá hivatalos márkanagykövetként Weisz Fanni social media tartalmak során mutatja be álomkonyháját, amelyet a Divian csapata valósított meg a tervezéstől egészen a kivitelezésig.
A közel 25 éves múltra visszatekintő, kifejezetten konyhabútor tervezésre, gyártásra és kivitelezésre specializálódott Divian, több etapos marketing kampányt indított az ősszel, hogy bemutassa megújult arculatát. A márka weboldala és kommunikációja egyaránt megújul továbbá november folyamán országszerte találkozhatunk óriásplakátokon, rádiós műsorokban, illetve az online térben a Divian Konyhaműhelyek új arculatával. Az aktivitások sora egészen a 2025-ös Konyhakiállításig tart, ahol a márka nagy erőkkel készül egy egyedi konyhaműhely kialakítására.
„A márka megújulásának köszönhetően szeretnénk minél több emberrel megismertetni munkánkat és sok éves szakértelmünket. Missziónk, hogy mindenki számára elérhetővé és megfizethetővé tegyük a trendkövető, európai igényeknek megfelelő konyhabútorokat, étkezőgarnitúrákat, konyhai gépeket és kiegészítőket”
– emelte ki Varga Zoltán, a Divian Konyhaműhelyek ügyvezetője.
Weisz Fanni álomkonyhája
Többek között Weisz Fanni is a Divian Konyhaműhelyt választotta álmai konyhájának megtervezésében és megvalósításában, amelyet november és december folyamán saját közösségi média felületein részletesen is bemutat, ugyanis többrészes videósorozat keretében enged betekintést álmai konyhájának részleteibe.
„A tavalyi évben kezdődött az együttműködésünk a Divian Konyhaműhelyek csapatával, aminek keretében többek között elkészült álmaim konyhája is. A márka szakemberei az első pillanattól kezdve a segítségemre voltak: a tervezéstől, a gyártásig és beépítésig mindent vállaltak és ami talán az egyik legfontosabb, hogy gyorsan, megbízhatóan és gördülékenyen ment a megvalósítás”
– emelte ki Weisz Fanni, modell, a Divian Konyhaműhelyek márkanagykövete.
Konyhabútor tervezéstől a kivitelezésig
A Divian lehetőséget biztosít ingyenes konyhabútor 3D látványtervezésre hivatalos viszonteladó partnereik komfortos bemutatótermében, így bárki könnyedén összeállíthatja álmai konyháját. Emellett arra is van lehetőség, hogy a tervezési folyamat egésze online térben történjen: ebben az esetben egy 3D látványtervezésben jártas szakértő online támogatást nyújt a tervezés folyamatában, ehhez pedig elegendő kitölteni egy online igényfelmérő kérdőívet. A márka szakképzett kollégái kiemelt figyelmet fordítanak a helykihasználtság és praktikum szempontjaira.
A tervezési folyamatok után a gyártás több helyszínen, különleges technikákkal és speciálisan megtervezett eszközök használatával zajlik. Végül pedig a Divian szakemberei segítenek abban, hogy a konyha minden részlete tökéletesen a helyére kerüljön, a szállítástól egészen a beszerelés végéig nyomon követik a folyamatot, és meggyőződnek róla, hogy minden a terv szerint halad.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >