Divatos zenék a Mood Mediától
A Mood Mediát bízta meg zenei szolgáltatással a 12 bolttal rendelkező Konkurencia fehérnemű-hálózat. A 16–45 éves korosztálynak lassabb tempójú, lounge zene szól, amelyet a november–decemberi időszak alatt karácsonyi dalokkal egészítenek ki.Stílushoz választott háttérzenét a Mood Media másik ügyfele, az Adidas is abban a 16 üzletében, ahol november folyamán „retro” promócióját rendezte. Az Adidas Originals retro stílusú kollekciójával első sorban a 15–25 éves fiatalokat szólítja meg, így a promóció ideje alatt az eredetileg használt sportos, magasabb ütemszámú elektronikus és dance zenét egy mixre cserélték le, amelyet a 80-as évek zenéiből állítottak össze.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >