Divatos zenék a Mood Mediától
A Mood Mediát bízta meg zenei szolgáltatással a 12 bolttal rendelkező Konkurencia fehérnemű-hálózat. A 16–45 éves korosztálynak lassabb tempójú, lounge zene szól, amelyet a november–decemberi időszak alatt karácsonyi dalokkal egészítenek ki.Stílushoz választott háttérzenét a Mood Media másik ügyfele, az Adidas is abban a 16 üzletében, ahol november folyamán „retro” promócióját rendezte. Az Adidas Originals retro stílusú kollekciójával első sorban a 15–25 éves fiatalokat szólítja meg, így a promóció ideje alatt az eredetileg használt sportos, magasabb ütemszámú elektronikus és dance zenét egy mixre cserélték le, amelyet a 80-as évek zenéiből állítottak össze.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >