Divatos zenék a Mood Mediától
A Mood Mediát bízta meg zenei szolgáltatással a 12 bolttal rendelkező Konkurencia fehérnemű-hálózat. A 16–45 éves korosztálynak lassabb tempójú, lounge zene szól, amelyet a november–decemberi időszak alatt karácsonyi dalokkal egészítenek ki.Stílushoz választott háttérzenét a Mood Media másik ügyfele, az Adidas is abban a 16 üzletében, ahol november folyamán „retro” promócióját rendezte. Az Adidas Originals retro stílusú kollekciójával első sorban a 15–25 éves fiatalokat szólítja meg, így a promóció ideje alatt az eredetileg használt sportos, magasabb ütemszámú elektronikus és dance zenét egy mixre cserélték le, amelyet a 80-as évek zenéiből állítottak össze.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >