Divatos zenék a Mood Mediától
A Mood Mediát bízta meg zenei szolgáltatással a 12 bolttal rendelkező Konkurencia fehérnemű-hálózat. A 16–45 éves korosztálynak lassabb tempójú, lounge zene szól, amelyet a november–decemberi időszak alatt karácsonyi dalokkal egészítenek ki.Stílushoz választott háttérzenét a Mood Media másik ügyfele, az Adidas is abban a 16 üzletében, ahol november folyamán „retro” promócióját rendezte. Az Adidas Originals retro stílusú kollekciójával első sorban a 15–25 éves fiatalokat szólítja meg, így a promóció ideje alatt az eredetileg használt sportos, magasabb ütemszámú elektronikus és dance zenét egy mixre cserélték le, amelyet a 80-as évek zenéiből állítottak össze.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amelynek alkalmából ismét egy civil szervezetet támogat a vállalat
Augusztus 13-án Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >