Divatfront
Az olasz divat fővárosában, Milanóban, egy új, különleges csatatéren vívják harcukat a nagy divatházak – a vendéglátás területén. Első hallásra furának tűnhet az ötlet, ám ha belegondolunk, hogy egy-egy vendéglátóhely kialakításában, egy tál étel prezentálásában mekkora szerepet kaphat ma egy profi dizájner, máris könnyebb megbarátkozni a gondolattal. Az utóbbi 1-2 évben minden jó nevű divatcég saját cégjelzésével ellátott bárt, kávéházat, éttermet nyitott, amelynek belsőépítészete, sőt étlapja is az adott tervezői csapat stílusát tükrözi.
A Dolce & Gabbana Aranyétterme, a Cavalli és az Emporio Armani kávéháza után legutóbb a Gucci nyitotta meg kávézóját a Vittorio Emanuele II. Galeria oldalában. Az üzlet maga egy apró, félkörív alakú helyiség, amely közvetlenül a bolt előterében helyezkedik el (képünkön). A város elöljárói állítólag csak úgy adtak engedélyt a hatalmas kirakatüvegek kialakítására, ha a kávézóban egy ugyancsak világhírű milánói márka, a Gaggia jó látható kávégépével készítik a feketét és annak variációit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >