Divatbolt szekcióval rukkolt elő az eMAG
Az eMAG online áruház újabb mérföldkőhöz érkezett a Divatbolt szekció elindításával, amelyben több mint 600 ezer féle ruházati termék, cipő és kiegészítő vált elérhetővé.

A női cipők különösen népszerűek
Az online vásárlási élmény fokozása érdekében az eMAG mostantól egyetlen, könnyen kezelhető felületen kínálja ezeket a termékeket, melyek közül sok az eMAG Genius előfizetők számára ingyenes szállítással érhető el.
A 2024 első hét hónapjának értékesítési adatai alapján az eMAG-on eladott divatcikkek 44 százaléka női, 42 százaléka férfi, míg 11 százaléka gyermekeknek szóló termék volt. A női cipők különösen népszerűek, míg a férfiak a divatkiegészítők piacán dominálnak.
Az új Divatbolt szekcióban a vásárlók számára elérhető termékek 85 százaléka az eMAG Genius jelvényt viseli, ami ingyenes szállítást és gyors visszaküldési lehetőséget biztosít. Az ügyfelek többsége a csomagautomatás vagy átvételi pontokon történő átvételt részesíti előnyben, ami tovább növeli a vásárlási élményt és kényelmet.
Kapcsolódó cikkeink
Jack Ma újra az Alibaba élvonalában – az AI fejlesztése adhat lendületet a cégnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Versenyfutás az idővel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladja magyarországi raktárát az eMAG – folytatódik az átszervezés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás, visszaeső termelés és új exportlehetőségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges hús: forradalmi újítás vagy bizonytalan jövő?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >