Divatbolt szekcióval rukkolt elő az eMAG
Az eMAG online áruház újabb mérföldkőhöz érkezett a Divatbolt szekció elindításával, amelyben több mint 600 ezer féle ruházati termék, cipő és kiegészítő vált elérhetővé.
Az online vásárlási élmény fokozása érdekében az eMAG mostantól egyetlen, könnyen kezelhető felületen kínálja ezeket a termékeket, melyek közül sok az eMAG Genius előfizetők számára ingyenes szállítással érhető el.
A 2024 első hét hónapjának értékesítési adatai alapján az eMAG-on eladott divatcikkek 44 százaléka női, 42 százaléka férfi, míg 11 százaléka gyermekeknek szóló termék volt. A női cipők különösen népszerűek, míg a férfiak a divatkiegészítők piacán dominálnak.
Az új Divatbolt szekcióban a vásárlók számára elérhető termékek 85 százaléka az eMAG Genius jelvényt viseli, ami ingyenes szállítást és gyors visszaküldési lehetőséget biztosít. Az ügyfelek többsége a csomagautomatás vagy átvételi pontokon történő átvételt részesíti előnyben, ami tovább növeli a vásárlási élményt és kényelmet.
Kapcsolódó cikkeink
A karácsony közeledtével az online csalások megszaporodására számítanak szakértők
A karácsony közeledtével erősödhet a kiberbűnözők tevékenysége, megszaporodhatnak az online…
Tovább olvasom >Az eMAG új áruhitel-fejlesztései: kényelmesebb részletfizetés a magyar vásárlók számára
Az eMAG jelentős fejlesztést vezetett be, amely még egyszerűbbé és…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
30 százalékos kedvezmény kell a sikerhez a Black Friday-on
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak…
Tovább olvasom >Burgonyahelyzet Magyarországon: olcsóbb, de nem problémamentes
A burgonya, mint alapvető élelmiszer, minden évben reflektorfénybe kerül, különösen…
Tovább olvasom >Idén is a tavalyi áron kaphatjuk a karácsonyi halat
A tavalyinál kedvezőtlenebb időjárási körülmények hatására a haltermelők idén összességében…
Tovább olvasom >