Divat a füstíz
Szakértők szerint a grillszezon vásárlóközönségének nagyobb hányada inkább a hagyományos recepteket használja, és viszonylag szűk réteg hajlandó megfizetni a minőségi alapanyagokból készülő drágább termékeket. Ráadásul a hazai piacon is jelenlévő, grillalapanyagokat és -szószokat gyártó, többnyire optimista, ám rendkívül óvatos cégek nagy többsége számára a 2010-es év nem az új termékek bevezetésének legszerencsésebb éve volt.
Bátran vágott azonban a McIlhenny Company a grillkategóriába jól illő, nemrégiben kifejlesztett termék, a TABASCO® Brand Chipotle Pepper Sauce – a füstös ízű szósz – Piaci bevezetésébe. A Chipotle a füstölt-szárított piros jalapeno paprika, ebből készül a gazdag ízvilágú, sűrű szósz, amelynek csípőssége és íze remek egyensúlyban van. Nálunk a termék az év 2. negyedében kerül a polcokra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >