Divat a füstíz
Szakértők szerint a grillszezon vásárlóközönségének nagyobb hányada inkább a hagyományos recepteket használja, és viszonylag szűk réteg hajlandó megfizetni a minőségi alapanyagokból készülő drágább termékeket. Ráadásul a hazai piacon is jelenlévő, grillalapanyagokat és -szószokat gyártó, többnyire optimista, ám rendkívül óvatos cégek nagy többsége számára a 2010-es év nem az új termékek bevezetésének legszerencsésebb éve volt.
Bátran vágott azonban a McIlhenny Company a grillkategóriába jól illő, nemrégiben kifejlesztett termék, a TABASCO® Brand Chipotle Pepper Sauce – a füstös ízű szósz – Piaci bevezetésébe. A Chipotle a füstölt-szárított piros jalapeno paprika, ebből készül a gazdag ízvilágú, sűrű szósz, amelynek csípőssége és íze remek egyensúlyban van. Nálunk a termék az év 2. negyedében kerül a polcokra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >