Divat a füstíz
Szakértők szerint a grillszezon vásárlóközönségének nagyobb hányada inkább a hagyományos recepteket használja, és viszonylag szűk réteg hajlandó megfizetni a minőségi alapanyagokból készülő drágább termékeket. Ráadásul a hazai piacon is jelenlévő, grillalapanyagokat és -szószokat gyártó, többnyire optimista, ám rendkívül óvatos cégek nagy többsége számára a 2010-es év nem az új termékek bevezetésének legszerencsésebb éve volt.
Bátran vágott azonban a McIlhenny Company a grillkategóriába jól illő, nemrégiben kifejlesztett termék, a TABASCO® Brand Chipotle Pepper Sauce – a füstös ízű szósz – Piaci bevezetésébe. A Chipotle a füstölt-szárított piros jalapeno paprika, ebből készül a gazdag ízvilágú, sűrű szósz, amelynek csípőssége és íze remek egyensúlyban van. Nálunk a termék az év 2. negyedében kerül a polcokra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >Samponutántöltés – A nap képe
Svéd fenntarthatósági megoldás – ráadásul a felirat szerint a megtakarítás…
Tovább olvasom >Május 17-én minden út a sörfőzdékhez vezet!
Hétvégén, május 17-én, szombaton országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >