Disztribúciós megállapodás a Whole-Foods és a Parmigiano Reggiano között
Az olasz Consorzio Parmigiano Reggiano és a Whole Foods Markets az Egyesült Államokra, Kanadára és az Egyesült Királyságra vonatkozó disztribúciós megállapodást írt alá, amely az olasz sajtnak fokozott jelenlétet biztosít az amerikai kereskedelmi lánc 487 üzletében. A megállapodás értelmében az austini központú lánc az értékesítést instore aktivációkkal kívánja fokozni, és igyekszik a terméket megfelelően pozicionálni.
A lánc évente két rendezvényt szentel a termékminőségről való vásárlói tájékoztatásnak, így segítve a Parmigiano Reggiano hasonló termékektől való megkülönböztetését. A konzorciumnak akad is dolga az oltalom alatt álló eredetmegjelölés védelmével: évente több mint 2000 ellenőrzést végez 27 ország 61 városában. A hamisítások ellenére ugyanakkor a termelés enyhe bővülését várja 2020-ban.//
Kapcsolódó cikkeink
A NutriScore ellen vannak a Grana Padano és Parmigiano Reggiano sajtok készítői
A Parmigiano Reggiano és Grana Padano sajtok készítői a Nutri-Score…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >