Disztribúciós megállapodás a Whole-Foods és a Parmigiano Reggiano között
Az olasz Consorzio Parmigiano Reggiano és a Whole Foods Markets az Egyesült Államokra, Kanadára és az Egyesült Királyságra vonatkozó disztribúciós megállapodást írt alá, amely az olasz sajtnak fokozott jelenlétet biztosít az amerikai kereskedelmi lánc 487 üzletében. A megállapodás értelmében az austini központú lánc az értékesítést instore aktivációkkal kívánja fokozni, és igyekszik a terméket megfelelően pozicionálni.
A lánc évente két rendezvényt szentel a termékminőségről való vásárlói tájékoztatásnak, így segítve a Parmigiano Reggiano hasonló termékektől való megkülönböztetését. A konzorciumnak akad is dolga az oltalom alatt álló eredetmegjelölés védelmével: évente több mint 2000 ellenőrzést végez 27 ország 61 városában. A hamisítások ellenére ugyanakkor a termelés enyhe bővülését várja 2020-ban.//
Kapcsolódó cikkeink
A NutriScore ellen vannak a Grana Padano és Parmigiano Reggiano sajtok készítői
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
