Díszítési verseny és egyéb ünnepi fogások
A Belk USA áruházlánc virtuális ünnepi meglepetésekkel keresi meg potenciális vásárlóit. Decemberben otthondíszítő verseny, Télapó telefonhívása és ajándékkártyák várják a fogyasztókat.
Az 1888-ban alapított, 300 áruházzal rendelkező Belk hisz az alacsony árakban, a vevőkre családtagként tekint és folyamatosan adakozik a körülvevő közösségek, jótékonysági szervezetek és családok számára.
Biztonságos ünnepek
A vállalat a PR Newswire oldalán megjelent sajtóközleménye szerint a Belk átérzi, hogy idén az ünnepek nagyon mások lesznek, a hagyományos családi és baráti összejövetelek tiltása miatt. A Belk új, virtuális ajánlatokat kínál vásárlóinak, hogy biztonságos, mégis különleges módon ünnepelhessenek. December folyamán a Belk egy online otthondíszítő versenyt hirdet, ingyenes Mikulás telefonhívásokat ajánl fel, és a vásárlókat vásárlásuk értékével megegyező ajándékkártyákkal lepi meg, ha az ingyenes bolti vagy kültéri pickup ponton veszik át megrendelésüket.
„Holidays at Home” verseny
December 1-től a Belk elindította első ünnepi otthondíszítő versenyét, arra ösztönözve a vásárlókat, hogy tegyenek közzé fényképet vagy videót feldíszített házukról vagy kedvenc ünnepi ihletésű szobájukról a Facebookon vagy az Instagramon, @Belk és a #BelkHolidaysAtHome2020 címkével, hogy értékes ajándékot nyerjenek. Az első, második és harmadik helyezettekkel december 16-án felveszik a kapcsolatot, így a kiválasztott győztesek a nyereményként kapott 500, 250, 100 dolláros Belk ajándékkártyát még éppen fel tudják használni a last minute ajándékvásárláshoz.
Halló, itt a Télapó
A Belk összefogott a PackageFromSanta.com kezdeményezéssel és december 1-18 között vásárló családonként 1 szerencsés gyermeknek biztosítja, hogy a Télapó felhívja telefonon. A személyre szabott hívás részleteit könnyedén megadhatják az erre kialakított felületen.
Nagyon vidám meglepetés
A Belk meghatározott paraméterek teljesülése esetén még a rendelés napján, ingyenesen házhozszállít. Az áruházi átvételt pedig a december 24-ig tartó Very Merry Surprise (Nagyon vidám meglepetés) akcióval ösztönzi, amelyben az áruház belső vagy külső átvevőponján rendelést átvevők 15% árengedményben részesülnek. Ráadásul naponta, boltonként egy ilyen vásárló Belk ajándékkártya formájában visszakapja teljes vásárlása értékét, legfeljebb 575 USD-ig. Az akció indulása óta a kiskereskedő már több mint 15 000 ajándékkártyát adott át vásárlóinak, 400 000 dollár feletti értékben.

A rendelésük teljes értékét visszakapó szerencsés napi nyertesek a szájmarketing útján is népszerűsítik a Belk Very Merry Surprise (Nagyon vidám meglepetés) akcióját.
Mindezen felül számos kupon aktivitás, csak online rendelés esetén elérhető akció, meghosszabbított nyitva tartás, Facebook élő illattanácsadás előadás, napi, heti és csomagajánlatok, ajándék ötletek valamint jótékonysági kezdeményezés is színesíti az áruházlánc ajánlat-palettáját.
Kapcsolódó cikkeink
Gyermekkórházakat támogat a MOHU a jótékonyságra felajánlott REpont palackok árából
Mintegy 230 millió forint támogatást juttatott a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >