Displayek öt aranyszabálya
Gord Collins, a Ravenshoe Packaging (Canada) stratégája, a modern POP-innovációk specialistája 5 fő szempontot határozott meg a sikeres displayekre vonatkozóan Between the Shelves (Polcok között) blogjában. A publikáció érdekessége, hogy egyik illusztrációja egy magyar kép.
1. Láttasd magad! Légy más, különleges, oda nem illő! Elütő színek,
formák, betűk és látványos polcjelzők, displayek emelhetik ki a terméket a tömegből.
2. Egyszerűsítsd le az üzeneted! A vásárlók azonnal értsék meg, mi a termék és mi a promóció.
3. Légy egyedi! A megkülönböztethetőség, a kitűnés ragadja meg a szemet, kelti fel az érdeklődést és emeli ki azt a többletérték-ajánlatot, amire a vásárlónak szüksége van.
4. Légy költséghatékony! Bár a fém, fa, üveg konstrukciók tartósak és impozánsak, a modern technikákkal, a kartonnal is hasonló hatás érhető el.
5. Légy környezetbarát! Az újrahasznosítható anyagok használatával,
a termékek túlcsomagolásának egyszerűsítésével kevesebb szemét termelődik, amit bizonyos vásárlócsoportok nagyra értékelnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >