Direkt kommunikáció az FMCG szektorban
A Direkt Marketing Szövetség kiemelt feladatának tekinti, hogy tájékoztassa azokat a szakterületeket, amelyek a direkt marketing online vagy offline eszközeit is be kívánják emelni, vagy már beemelték kommunikációs eszköztárukba. Így tesz most az FMCG szektor esetében is, amikor egynapos szakmai rendezvény formájában, szakértők bevonásával ad tájékoztatást a piac jelenségeiről, valamint az azokhoz jól igazítható direktkommunikációs megoldásokról elméleti és gyakorlati előadások formájában.
Témakörök:
Hogyan látják a piacot a válság után a szakma meghatározó szereplői: gyártók, forgalmazók, hiperek, bolthálózatok, ügynökségek és nem utolsó sorban a fogyasztók maguk? Hogyan fog alakulni a jövő kommunikációs portfoliója és ebben milyen szerepe lesz a direkt marketing és digitális mérhet kommunikációs eszközöknek? Ár alapú kommunikáció újmédiás eszközei: Kuponok, lojalitásprogramok; Az adatbázisok szerepe az értékesítési hatékonyság növelésében; Social Média lehetőségek az FMCG szektorban; Vásárlásösztönző promóciók
Több, mint konferencia – együttműködésben a Budapest Calling rendezvénnyel:
Az FMCG szektorra fókuszáló direkt marketing konferencia az első hazai call center szakkiállítás hivatalos programjában kerül megrendezésre.
Együttműködésben a Trade Magazinnal:
A lap előfizetői kedvezményesen vehetnék részt az eseményen.
Program, jelentkezés és további információk: www.dmsz.hu/fmcg
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 110 kiállítóval és 750 látogatóval zajlott az alföldi kisléptékű termékelőállítók expója, a IV. REL EXPO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a nevezés két rangos strasbourgi borversenyre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Badacsonyi sikerek a Vince Gálán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

