Direkt kommunikáció az FMCG szektorban

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 11. 15. 14:23

A Direkt Marketing Szövetség kiemelt feladatának tekinti, hogy tájékoztassa azokat a szakterületeket, amelyek a direkt marketing online vagy offline eszközeit is be kívánják emelni, vagy már beemelték kommunikációs eszköztárukba. Így tesz most az FMCG szektor esetében is, amikor egynapos szakmai rendezvény formájában, szakértők bevonásával ad tájékoztatást a piac jelenségeiről, valamint az azokhoz jól igazítható direktkommunikációs megoldásokról elméleti és gyakorlati előadások formájában.

Témakörök:

Hogyan látják a piacot a válság után a szakma meghatározó szereplői: gyártók, forgalmazók, hiperek, bolthálózatok, ügynökségek és nem utolsó sorban a fogyasztók maguk? Hogyan fog alakulni a jövő kommunikációs portfoliója és ebben milyen szerepe lesz a direkt marketing és digitális mérhet kommunikációs eszközöknek? Ár alapú kommunikáció újmédiás eszközei: Kuponok, lojalitásprogramok; Az adatbázisok szerepe az értékesítési hatékonyság növelésében; Social Média lehetőségek az FMCG szektorban; Vásárlásösztönző promóciók

Több, mint konferencia – együttműködésben a Budapest Calling rendezvénnyel:

Az FMCG szektorra fókuszáló direkt marketing konferencia az első hazai call center szakkiállítás hivatalos programjában kerül megrendezésre.

Együttműködésben a Trade Magazinnal:

A lap előfizetői kedvezményesen vehetnék részt az eseményen.

Program, jelentkezés és további információk: www.dmsz.hu/fmcg

Kapcsolódó cikkeink