Dinamikusan növekvő hazai vállalkozás a sportszektorban
A KKV szolgáltató szektorban 2013-ban is találunk olyan vállalatot, amely töretlen sikerrel vészelte át a gazdasági válságot és dinamikusan növekszik. A Sportkártya 2010-2013 között megtriplázta éves bevételét és tízszeresére növelte ügyfélkörét. 2013 májusában a 10.000-ik Sportkártya is kibocsátásra került, az év második felében pedig további korszerűsítések és fejlesztések várhatók a versenyképesség megőrzésének érdekében.
A vállalat eredményeit hűen tükrözi, hogy 3 év alatt, 2010-től napjainkig megduplázta a munkavállalóinak számát, sikeres KKV pályázatot nyert, megháromszorozta éves bevételét, 2012. év végén már 198 milliós bevételre tett szert, továbbá ötszörösére bővítette szolgáltatáspalettáját (elfogadóhelyek száma). Mindennek köszönhetően az ügyfélkör több mint tízszeresére emelkedett, így 2013 májusában a tízezredik Sportkártyát is értékesítették.
„A céltudatos tervezés, új lehetőségek keresése, a sokoldalúság, a rugalmasság meghatározó értékek számunkra. Megalakulásunk óta szolgáltatásaink folyamatosan bővültek, jelenleg a továbbfejlesztéseken dolgozunk, hogy hatékonyabban tudjunk megoldásokat kínálni partnereinknek, rugalmasabban tudjunk reagálni a környezeti kihívásokra” – emelte ki Czakó Márton, ügyvezető igazgató. A Sportkártyát 2010-es bevezetése óta évről évre egyre többen, egyre több helyszínen használják, töretlen lelkesedéssel. A Sportkártya koncepciót a 2003-ban alakult TEAM Rekreáció Kft. fejlesztette ki, a rekreációs és sportpedagógiai elvek figyelembevételével, így mára országszerte több mint 200 helyszínen nyújt színes sportolási lehetőséget használói számára. A tudatos tervezésnek köszönhetően a 2010-es globális pénzügyi válság sem tudta csökkenteni növekedésük ütemét. Partnereik jellemzően a vállalati, közigazgatási, civil szférából kerülnek ki, megtalálhatóak közöttük nagyvállalatok, kisebb alapítványok és nagy fesztiválok is. A szolgáltatások mennyiségi, minőségi bővülése eredményezte, hogy mára egyik legelismertebb szereplője a hazai sportrendezvényeknek. Eszközparkjuk, szakembereik száma és tudása lehetővé teszi, hogy egyszerre több feladatot, minőségi szinten tudjanak elvégezni.
A fentieknek megfelelően a magas szintű ügyfélkiszolgálás érdekében 2012. év végén Budapestre, a budai belvárosba költözött az iroda és hosszan nyitva tartó személyes, telefonos és e-mailes ügyfélszolgálattal áll rendelkezésre. 2013. év végéig pedig megújul, átalakul a Sportkártya szolgáltatási rendszere is, melynek célja, hogy a változatos mozgás mellett voksoló ügyfelek még egyszerűbben, korszerű és kedvező feltételek mellett használhassák kártyájukat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >