Dinamikusan fejlődik a Mizse forgalmazója
Tavaly a Magyarvíz Kft. az ásványvízpiac átlagos növekedésének több mint háromszorosát érte el az eladott palackok számát tekintve, olvasható a cég sajtóközleményében. A piaci érték feletti eredményt leginkább az ásványvízcég zászlóshajója, a Mizse (mint a legnagyobb növekedést produkáló márka) értékesített darabszámának 19%-os emelkedése adta.
A szénsavmentes ásványvizek térnyerését követve – 2,5 milliárd forint beruházással – újabb gyártósorba fektettek, amelyen ezentúl a modern és környezetkímélőbb robocop (négyzetes) palackokba töltik 1,5 literes mentes márkatermékeiket. Így éves szinten már több mint 300 millió palack előállítására lesz képes a cég.
A rendhagyó négyszögletű forma statikailag kiváló, stabil, az alakja miatt nem nyomódik össze, ezért könnyebben szállítható. Raktározás szempontjából pedig óriási előny, hogy közel 20%-kal jobb helykihasználással bír. Az új technológiának köszönhetően a számítógép-vezérelt töltősoron a töltési veszteséget sikerült közel 0-ra csökkenteni.
– Ismereteink szerint jelenleg egyedül a Magyarvíz Kft. hajt végre komolyabb kapacitásnövelő beruházást a magyar ásványvízpiacon az idén. A több hónapos installálást és néhány hetes tesztelést követően március közepétől indult a gyártás, amellyel további húsz új munkahelyet teremtettünk – tette hozzá Balog Zoltán kereskedelmi igazgató. //
Kapcsolódó cikkeink
Újabb mérföldkő a füst nélküli világ felé – fontos állomáshoz érkezett a BAT új gyártócsarnokának fejlesztése Pécsett
A BAT Hungary bokrétaünnepséggel tette emlékezetessé, hogy második feléhez érkezett…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre
Hosszú távon vissza kell állni a beruházás alapú gazdasági növekedésre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >