Dinamikus NESPRESSO
Több mint 40 százalékos növekedést ért el a Nestlé NESPRESSO üzletága tavaly, 2007-hez képest. A NESPRESSO, amely vezető szerepet tölt be a prémium minőségű, adagolt kávék nemzetközi piacán, ezzel a Nestlé -csoport legdinamikusabban növekvő üzletága, és már második éve a Nestlé „milliárdos márkái” közé tartozik – éves árbevétele meghaladja az egymilliárd svájci frankot.– A NESPRESSO 2007. évi magyarországi tapasztalatai nagyon pozitívak. Mindez a NESPRESSO hármas pillérére épülő koncepciójának – prémium minőségű Grand Cru kávék, stílusos és ötletes kávégépek és személyre szabott szolgáltatások –, valamint a komoly hagyományokkal rendelkező magyar kávé-, illetve eszpresszókultúrának köszönhető – mondja Flesch Gábor, a NESPRESSO üzletfejlesztési vezetője.
A cég a hazai eladások növelése érdekében 2008-ban forradalmian új készülékek bevezetését, különleges kávékeverékek időszakos értékesítését, valamint szolgáltatásainak bővítését tervezi.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >