Dinamikus NESPRESSO

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 03. 28. 08:00

Több mint 40 százalékos növekedést ért el a Nestlé NESPRESSO üzletága tavaly, 2007-hez képest. A NESPRESSO, amely vezető szerepet tölt be a prémium minőségű, adagolt kávék nemzetközi piacán, ezzel a Nestlé -csoport legdinamikusabban növekvő üzletága, és már második éve a Nestlé „milliárdos márkái” közé tartozik – éves árbevétele meghaladja az egymilliárd svájci frankot.– A NESPRESSO 2007. évi magyarországi tapasztalatai nagyon pozitívak. Mindez a NESPRESSO hármas pillérére épülő koncepciójának – prémium minőségű Grand Cru kávék, stílusos és ötletes kávégépek és személyre szabott szolgáltatások –, valamint a komoly hagyományokkal rendelkező magyar kávé-, illetve eszpresszókultúrának köszönhető – mondja Flesch Gábor, a NESPRESSO üzletfejlesztési vezetője.
A cég a hazai eladások növelése érdekében 2008-ban forradalmian új készülékek bevezetését, különleges kávékeverékek időszakos értékesítését, valamint szolgáltatásainak bővítését tervezi.

Kapcsolódó cikkeink