Díjszüret a SPAR-nál: elismert termékek, üzletek, kampányok, szakemberek
A magyar árucikkek, a hazai vállalkozások és az egészségtudatos életmód támogatásáért, valamint az érték és minőség iránti elkötelezettségéért is rangos díjakat, elismeréseket kapott az elmúlt hetekben a SPAR Magyarország.
„Vállalatunk rendkívül büszke arra, hogy mind a szakma, mind pedig a vásárlók visszaigazolják azon törekvéseinket, hogy lehetőleg minél több nívós, zömében hazai termék kerüljön üzleteink polcaira, ami tovább szélesíti a minőségi árucikkek választékát, s hozzájárul a fenntarthatóbb működéshez, fogyasztáshoz”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A vevők véleménye alapján a SPAR nyerte el a Vásárlói Nívódíjat
A SPAR Magyarország elkötelezetten támogatja a hazai termékek piacra jutását és segíti a családi és kisvállalkozásokat abban, hogy jó minőségű cikkeik eljuthassanak az áruházlánc polcaira. Ezt a törekvést ismerték el a vevők a szavazataik alapján először odaítélt a Magyar Termékekért Vásárlói Nívódíjjal, valamint a szakma a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj ezüst fokozatával.
A vállalat hazai termékek iránti elkötelezettségét számos díjjal ismerték el már az elmúlt években is: a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjért folyó versenyben 2021-ben és 2018-ban első helyezett, míg 2023-ban, 2022-ben és 2019-ben ezüstérmes lett a hazai üzletlánc.
Érték és Minőség Nagydíjat kapott a SPAR purpur tésztás kakaós csiga
A hazai üzletlánc idén bevezetett pékáru újdonsága, a SPAR purpur tésztás kakaós csiga elnyerte a legmagasabb minőségű hazai termékeket és szolgáltatásokat elismerő Érték és Minőség Nagydíjat, s ezzel jogosulttá vált a kitüntetést tanúsító védjegy viselésére is. Az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy használata és vele a kitüntető cím viselése azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerése, amelyek megfelelnek egy komplex feltételrendszernek és tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a minőség ügye iránt, illetve megfelelnek a fenntarthatósági szempontoknak is.
Food Awards díjas lett két közkedvelt SPAR márkatermék
Ebben az esztendőben második alkalommal adták át a Nők Lapja Food Awards díjakat, amelyet két SPAR márkatermék is elnyert 2023-ban: a speciális főkategória gluténmentes alkategóriájában az 500 grammos kiszerelésű SPAR free from gluténmentes, aprószemű zabpehely, míg a szénsavmentes italok közül az 1 literes SPAR 100% almalé kapta az elismerést. A pályázatra ebben az esztendőben is olyan élelmiszerek és italok nevezhettek, amelyek a hazai üzletekben elérhetők. A vásárlók a noklapja.hu oldalon szavazhattak kedvenceikre és 7600 szavazat alapján születtek meg a Food Awards 2023-as verseny idei győztesei.
Elismert INTERSPAR hipermarketek
A Trade magazin által kiírt StarStore – Év Kereskedője 2023 pályázaton a Bécsi úti INTERSPAR nyerte „AZ ÉV HIPERMARKET ÜZLETE 2023” címet és elnyerte a „STORE OF THE YEAR 2023”, a verseny abszolút győztese címet az összes pályázó összesített eredménye alapján. A kereskedelmi láncok versengésében a SPAR Magyarország a hazai termékek és a fenntarthatóság elkötelezett támogatójaként Hipermarket kategóriában a szakmai zsűri értékelése alapján kiérdemelte az „ÉV HIPERMARKET ÜZLETLÁNCA 2023” címet is. Ugyancsak a Trade magazin által indított „Egy fenntarthatóbb jövőért” versenyen a SPAR Magyarország vállalati kategóriában elnyerte a Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 elismerést a szakmai zsűri bírálata alapján.
A MATE vendégprofesszora lett Horváth Ferenc, a SPAR Magyarország élelmiszeripari cégvezetője
A Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) Budai Campusának 170 éves jubileumi ünnepségén, amelyet az alapító, Entz Ferenc tiszteletére rendeztek, a „MATE vendégprofesszora” címet adományozták Horváth Ferencnek, a SPAR Magyarország élelmiszeripari cégvezetőjének, megköszönve ezzel azt az áldozatos munkát, amelyet az oktatás-kutatás területén tanúsított, s amellyel nagymértékben segítette a campus intézeteinek gyakorlatorientált oktatási törekvéseit.
A SPAR hét kollégája az ország legkiválóbb kommunikációs és marketingszakemberei között
Maczelka Márk kommunikációs vezető és Németh Károly marketingvezető is felkerült a Marketing&Media szaklap hazánk top 50 legsikeresebb PR, illetve marketingkommunikációs döntéshozóit számon tartó rangsorára. Az idén debütált PR-szakember-rangsorban Maczelka Márk 11. helyezést ért el, míg a nyolcadik alkalommal elkészült marketinges toplistán 24. helyen végzett Németh Károly marketingvezető.
Székely-Németh Petra kommunikációs vezető-helyettest, Varga Katalin digitális marketingkommunikációs vezetőt, Gulyás Krisztina digitális managert, Lénárt Mária hűségpromóciók managert és Pál Kinga POS managert pedig az ágazat legkiválóbb operatív szakemberei közé választották a Signature 40 megmérettetésen.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >