Díjnyertes magyar pezsgő a világ legnagyobb pezsgőversenyén
A Szent István muskotályos pezsgő aranyérmes lett a világ legnagyobb pezsgőversenyén, a Franciaországban 9. alkalommal megrendezett Effervescents du Monde nevű versenyen.
A Budapesten tartott csütörtöki sajtótájékoztatón az is kiderült, hogy a Royalsekt termékét emellett az a megtiszteltetés is érte a 24 ország 554 pezsgőjét felvonultató versenyen, hogy a legjobb 10 pezsgő közé is beválasztotta a szakmai zsűri. A legfinomabbak közé a magyar mellett francia, argentin, spanyol és olasz pezsgő került.
„Három éve vettük meg az izsáki pezsgőgyárat, az azóta eltelt időszakban megtízszereződött az eladásunk” – mondta Ungor Erik vezérigazgató, aki arról is beszámolt, hogy ezzel a muskotályos fajtával már tavaly is indultak a versenyen, akkor ezüstérmes lett, most pedig rozé pezsgővel is képviseltették magukat, amely szintén ezüstéremmel „mutatkozott be”.
A számos más terméket, így üdítő- és energiaitalokat is gyártó cég vezetői szerint a siker kulcsa, hogy a hagyományt ötvözték a korszerűséggel, ugyanis „a Royalsekt száz százalékban magyar tulajdonú vállalkozásként száz százalékban magyar alapanyag felhasználásával a több évszázados izsáki szőlő- és borkultúra hagyományaira támaszkodva érte el ezt a sikert”.
Ungor Erik elmondta, hogy három éve 90 embernek adtak munkát, jelenleg már 300-nak. A jövőbeni tervekkel és fejlesztésekkel kapcsolatban pedig megjegyezte, ha jogszabályi szinten jövő évben tisztázódik a hungarikum fogalma, akkor szeretnék, ha bekerülne ebbe a muskotályos pezsgőjük, továbbá nemrég megvették az izsáki Biczó csárdát, amellyel bővítik a gyárat. Hozzátette, az eddig meglévő ötféle – édes, extra száraz, vörös, rozé és muskotályos – pezsgőből álló Szent István márkanév alatt futó termékcsalád egy hatodik taggal, az extra száraz nyerspezsgővel bővül. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI a vezetésben: több mint automatizálás, a munka támogatása
A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása az üzleti életben már nemcsak…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben? Jön a 34. Biokultúra Nap!
A Magyar Biokultúra Szövetség immár 34. alkalommal rendezi meg a…
Tovább olvasom >