Díjnyertes boltok és POP-projektek
A POPAI Magyarország anyaszervezete, a Shop! központ a Retail Design Intézettel együttműködve mutatta be a tavalyi év győztes instore koncepcióit online webinárium keretében.
Összesen 18 országból 160-an regisztráltak a Leo van de Polder, a Shop! nemzetközi fejlesztési vezetője által szervezett eseményre. Argentínától Európán és Dél- Afrikán át Oroszországig élőben kapcsolódtak be az érdeklődők. Az időeltolódás miatt Ausztrália, Új-Zéland, Kína és Japán Shop! és POPAI tagszervezetei felvételről nézhették meg a találkozó anyagát.
Őrült színkavalkád
A Retail Design Intézet vezetője, Cynthia Hirsch először ízelítőt mutatott a nemzetközi palettáról, kreatív, érdekes megoldásokat hozott Velence, Montreál, Szöul, Pittsburg, Dartford, New York legérdekesebb boltjairól.
A vizuális merchandising innovációs díjat a Miamiban található Psycho Bunny nyerte el. A tervező AEdifica Design Studio vezetője Stephane Bernier kiemelte, hogy korábban a Psycho Bunny csak nagykereskedelmi és online tevékenységet folytatott, így tiszta lappal vághattak bele a tervezésébe. Miami frekventált bevásárlóközpontjában, prémium környezetben, igényes boltok közé álmodhatták meg ennek a különleges ruházati márkának az első ideiglenes fizikai boltját. Fiatalos, bátor, színes, friss és új elgondolású, popart pop-up bolttervvel rukkoltak elő, amit a megbízó el is fogadott. Az első teszt óta további 28 hasonló pop-up, ideiglenes megjelenéssel tűntek fel több államban.
Az év boltja, az építészeti, vevőélmény és digitális integráció innovációs díjak nyertese a sanghaji Cadillac Ház lett. Ez a háromemeletes, futurisztikus látogatóközpont a Cadillac márka múltjába, jelenébe, jövőjébe enged interaktív bepillantást, elsősorban a kínai, kreatív érdeklődésű, feltörekvő nemzedékeknek.

Psycho Bunny
Szivardisplay utazóládában
Az észak-amerikai POP-verseny, az OMA Awards a világ legnagyobb hagyományokkal bíró instore versenye, 1958 óta rendezik meg az Egyesült Államokban. A 2020-as győzteseket Ryan Brevda, a Shop! igazgatótanácsának tagja mutatta be.
Részletesen a szakbolt kategóriában győztes Davidoff Avo szivar bevezetését támogató utazóláda-displaycsaládot emelte ki, a Great Northern Instore tervezői segítségével, akik elmondták, hogy a szűk budget volt a projekt legnagyobb kihívása. Először igazi utazóládákat akartak kihelyezni, de hamar kiderült, hogy csak hullámlemezből dolgozhatnak. A végeredmény hiteles, élethű, egyedi és meggyőző lett, így lettek kategóriájuk legjobbjai és nyertek arany indián trófeát.

Davidoff Avo utazóláda-display
Hagyomány és mesterséges intelligencia
Leo van de Polder, a Shop! fejlesztési igazgatója, a Shop! Global Awards győztesei közül válogatott. Ide kapnak meghívást a helyi POP-verseny győztesei, ezért a nemzetek diadalaként és a POP Oscar-díjaként is emlegetik.

Oak Farms áruház
Itt is egy szakboltmegoldás került részletes bemutatásra. A hagyományos értékrendű Oak Farms áruházban digitális átalakítást hajtottak végre a bolt dizájnmegújító átépítése során. Henrik Andersson, az Instore screen LLC ügyvezetője elmondta, hogy a sokféle képernyő beszerzése jelentette a legnagyobb kihívást, ugyanis minden printtípusú kommunikációs felületet igyekeztek digitálissá alakítani.
Az előadók felhívták a figyelmet, hogy már nevezhetők a bemutatott versenyek 2021-es fordulói, amelyekre várják a jelentkezőket. //
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi marketing szakma hivatalos egyesületéhez, kérjük, látogasson el a megújult www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >