Díjjal zárja az évet a HELL
Amellett, hogy több piacvezető márkával és több mint 60 országot felölelő exporttevékenységgel rendelkezik, a HELL 2024-ben is kiemelt figyelmet fordított a fenntarthatóságra, példát mutatva a vállalatok és fogyasztók számára egyaránt. Az idei évben adták át a világ legnagyobb óriásgyárát – ahol már egy helyszínen is zajlik az alumíniumitalos dobozok gyártása és töltése –, piacra dobták az aludobozos FloeWatert, az év végén pedig az ALUMÁNIA programmal elnyerték a 2024-es CSR Hungary Díjat.
Az indulásakor, mintegy 18 évvel ezelőtt a HELL az alumíniumdobozok mellett tette le a voksát. A döntés előrelátónak bizonyult, a vállalat töretlenül kitart egykori elhatározása mellett. Az alumínium ugyanis kiváló alapanyag: újrahasznosítása rendkívül energiahatékony, mindössze 5%-át veszi igénybe az elsődleges gyártás energiaigényének, ráadásul minőségromlás nélkül, 100 százalékban újrahasznosítható. Mindezen előnyei miatt a HELL márka valamennyi italához – így az újonnan piacra dobott FloeWater kristálytiszta víz esetében is – az aludobozos megoldás mellett döntött.
A HELL az alumíniumdobozok gyártásban nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra. 2024-re a világelső lett, hiszen az új gyárrész átadásával az egyazon tulajdonossal rendelkező, hazai vállalatcsoport üzemelteti a világ legnagyobb modern óriásgyárát, amely alumínium italos dobozokat gyárt és tölt egy helyszínen. Ez a modell nagy mértékben támogatja a vállalat fenntarthatósági törekvéseit, hiszen ezáltal minimalizálni tudják a szállítási igényeket is, jelentősen csökkentve a logisztikai terhelést.
A megnövekedett gyártási kapacitásnak köszönhetően, a vállalat mostanra akár 4 milliárd italos dobozt és 6 milliárd darab töltött készterméket tud előállítani évente. Partnerei révén a a legszigorúbb követelményeknek megfelelő újrahasznosított alumínium alapanyagokhoz jutnak hozzá, így a HELL termékei magas százalékban újrahasznosított alumíniumból készülnek, ezzel is csökkentve az elsődleges nyersanyagok felhasználását. A beszállítók kiválasztásakor az alacsony szén-dioxid-kibocsátású technológiák alkalmazása és a körkörös gazdaság elveihez való igazodás szintén kiemelten fontos a cégcsoport számára.
Annak érdekében, hogy az alumínium, mint alapanyag minél tovább a körforgásos gazdaság része maradjon, a magyar vállalat elindította az ALUMÁNIA nevű programját, mellyel az alumíniumdobozok újrahasznosítását népszerűsíti. A program sikerességét és hitelességét mi sem bizonyítja jobban, minthogy 2024-ben elnyerte a CSR Hungary Díjat a „Legjobb CSR kommunikáció” kategóriában.
A HELL az elmúlt 18 évben a világ egyik legdinamikusabban fejlődő FMCG márkájává nőtte ki magát a szektorban. A zászlóshajó HELL energiaital mellett helyet kapnak a portfólióban XIXO üdítők, a SWISS Laboratory vitaminos italok, a HELL Ice Coffee jegeskávék, valamint a szénsavas és szénsavmentes víz, az aludobozos FloeWater is. A széleskörű és minden kontinensen átívelő tevékenység azonban komoly felelősséggel jár, ezért a vállalat arra törekszik, hogy minden esetben szem előtt tartsa a fenntarthatóságot.
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >Michele Morrone, Anthony Hopkins oldalán kapott főszerepet Maserati-testvérek életrajzi filmjében
Michele Morrone, akit a 365 nap filmek sztárjaként és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >