Díjesővel zárta az áprilist az Auchan
Tizenharmadik alkalommal rendezték meg a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” versenyét, amelyen idén kimagasló eredménnyel szerepelt az Auchan Magyarország, ugyanis mind a három nevezett pályázata dobogóra került. Ezúttal hat kategóriában lehetett indulni, az Auchan pedig kettőben kapott aranyérmet és az online/digitális kategóriában az ezüst is az övé lett.
Hat kategóriában érkeztek pályázatok az FMCG-piac szereplőitől a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója 2020” versenyére, amelyből az Auchan Magyarország két kategóriában három díjat is kapott. A Trade Magazin pályázatán az online/digitális kategóriában rögtön az első két helyezést is elhozták, ami nem meglepő, hiszen az utóbbi időszakban a digitalizáció az egyik legfontosabb szerepet játszotta a vállalat életében. Vásárlói hűségprogramjuk, a Bizalomkártya Program már régóta online platformon zajlik, amihez most hozzákapcsolták a digitális adományozást és a kuponakciót is. Az újonnan digitálissá tett aktivitásaikat arany- és ezüstéremmel díjazták. A „Támogasd a hősöket” Bizalompont Adományozási Programmal a mentősök járványhelyzetben nyújtott emberfeletti munkáját szerették volna elismerni és támogatni, ami első helyezést ért a Trade versenyén. Az ezüstérem is az Auchannak járt ebben a kategóriában a „Nyerj egy új Toyota Yaris-t digitális kuponjaiddal” nyereményjátékért. Ezenkívül még egy kategóriát megnyertek, a kereskedelmi kategóriában a karácsonyi Júlia CSR kampányuk vitte el a fődíjat. A kis plüss hódok eladásával a Semmelweis Egyetem II. Számú Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtöttek eredményesen egy életmentő diagnosztikai műszer megvásárlására.
„Büszkék vagyunk arra, hogy vásárlóinkkal közösen ilyen fontos ügyek mellé állhatunk és mindig nagyon jó érzés pozitív visszaigazolást kapni arról, hogy jó úton járunk. Köszönjük az elismeréseket a Trade Magazin csapatának és a szakmai zsűrinek egyaránt!” – mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan Magyarország kommunikációs és CSR igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >NKFH: csemege és paprikás szeletelt szalámit hívott vissza az Auchan nem jelölt allergén tartalma miatt
Az Auchan Magyarország Kft. visszahívta és a forgalomból is kivonta…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >