Díjesővel zárta az áprilist az Auchan
Tizenharmadik alkalommal rendezték meg a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” versenyét, amelyen idén kimagasló eredménnyel szerepelt az Auchan Magyarország, ugyanis mind a három nevezett pályázata dobogóra került. Ezúttal hat kategóriában lehetett indulni, az Auchan pedig kettőben kapott aranyérmet és az online/digitális kategóriában az ezüst is az övé lett.
Hat kategóriában érkeztek pályázatok az FMCG-piac szereplőitől a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója 2020” versenyére, amelyből az Auchan Magyarország két kategóriában három díjat is kapott. A Trade Magazin pályázatán az online/digitális kategóriában rögtön az első két helyezést is elhozták, ami nem meglepő, hiszen az utóbbi időszakban a digitalizáció az egyik legfontosabb szerepet játszotta a vállalat életében. Vásárlói hűségprogramjuk, a Bizalomkártya Program már régóta online platformon zajlik, amihez most hozzákapcsolták a digitális adományozást és a kuponakciót is. Az újonnan digitálissá tett aktivitásaikat arany- és ezüstéremmel díjazták. A „Támogasd a hősöket” Bizalompont Adományozási Programmal a mentősök járványhelyzetben nyújtott emberfeletti munkáját szerették volna elismerni és támogatni, ami első helyezést ért a Trade versenyén. Az ezüstérem is az Auchannak járt ebben a kategóriában a „Nyerj egy új Toyota Yaris-t digitális kuponjaiddal” nyereményjátékért. Ezenkívül még egy kategóriát megnyertek, a kereskedelmi kategóriában a karácsonyi Júlia CSR kampányuk vitte el a fődíjat. A kis plüss hódok eladásával a Semmelweis Egyetem II. Számú Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtöttek eredményesen egy életmentő diagnosztikai műszer megvásárlására.
„Büszkék vagyunk arra, hogy vásárlóinkkal közösen ilyen fontos ügyek mellé állhatunk és mindig nagyon jó érzés pozitív visszaigazolást kapni arról, hogy jó úton járunk. Köszönjük az elismeréseket a Trade Magazin csapatának és a szakmai zsűrinek egyaránt!” – mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan Magyarország kommunikációs és CSR igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
19 franciaországi üzletét adhatja el az Auchan a Lidlnek
Franciaországban 19 üzletet kínál megvételre az Auchan a Lidlnek –…
Tovább olvasom >Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a…
Tovább olvasom >Megfizethető árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan Placc a héten zajló EFOTT-on
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >