Díjeső az egyetemisták displaytervező versenyén
Harmadszor írt ki egyetemi hallgatók részére pályázatot a POPAI Magyarország Egyesület, POPAI Student Design Awards címmel. A verseny főtámogatója a SPAR, témaadó szponzora pedig a PICK márka volt. Három kategóriában összesen kilenc díjat osztott ki a szakmai zsűri.
Eddig 3 Shop! Global Awards világbajnoki címet (2019, 2020, 2021) hoztak el a Budapesti Műszaki Egyetem (BME) hallgatói, sőt amióta ez a kategória létezik, csak magyar diák győzött az 5 kontinensen zajló, helyi POPAI és Shop! diákversenyek győztesei között megrendezett viadalon.
A versenyre termék- és formatervező szakos, nappali tagozatos egyetemi hallgatók nevezhettek, adott brief alapján készített ötletes displaytervekkel. Kreatív, innovatív, ugyanakkor megvalósítható vásárláshelyi eszközök terveit várta a szakmai zsűri a következő 3 témában: PICK polcos display újragondolása, PICK kartondisplay tervezése, PICK SDC hűtődisplay lógatott termékbemutatással.

Király Krisztián
business development
manager
Pick Szeged

Németh Károly
marketingvezető
SPAR
Király Krisztián, a Pick Szeged Zrt. business development managere és Németh Károly, a SPAR marketingvezetője ismertette az idei verseny hátterét, a kiírt feladatok lényegét, valamint személyes élményeiket is megosztották a TMK online konferencia keretében tartott ünnepélyes eredményhirdetésen. Az eseményen a győztesek röviden, 3D és videós illusztrációkkal be is mutatták ötleteiket.
A szakmai elbírálás 2021. októberi és decemberi fordulójában a SPAR marketingvezetője és a Pick Szeged Zrt. munkatársai mellett a Promission ügynökség kreatív szakemberei és a POPAI főtitkára is részt vett. A szigorú követelmények és tervezési feltételek teljesülését Varga András, a BME mesteroktatója ellenőrizte. A magas színvonalú, kiváló pályamunkák lenyűgözték a zsűri tagjait, így témánként választottak egy győztest, egy második, valamint két harmadik helyezettet, továbbá 3 különdíjat is kiosztottak.
A versenyben harmadik helyezést ért el Kovács Boglárka Anna és Balassa Boglárka Izabella. Díjuk egy-egy 10 000 Ft értékű, PICK termékekből álló ajándékcsomag volt.

Kovács Boglárka Anna és Balassa Boglárka Izabella III. helyezés
Második helyezést ért el Majoros Míra, aki egy 50 000 Ft értékű SPAR vásárlási utalvánnyal gazdagodott.

Majoros Míra
II. helyezés
A kiadott témák legjobbjaiként a képzeletbeli dobogó legfelső fokára állhatott fel Molnár Dóra, Bősze Dorka Enikő és Takács Tamás Márk. A győztesek egy-egy 100 000 Ft értékű utalványt kaptak munkájuk elismeréséül.

Molnár Dóra, Bősze Dorka Enikő és Takács Tamás Márk – I. helyezés
Fenntarthatósági, kreatív és PICK különdíjat, és az azzal járó 50 000 Ft értékű SPAR vásárlási utalványt nyert Várkonyi Botond, Frecska Viktória és Mihály Gergely.

Várkonyi Botond – Fenntarthatósági különdíj,
Frecska Viktória – Kreatív különdíj
és Mihály Gergely – PICK különdíj
Az idei Shop! Global Awards POP világverseny Student Design kategóriájában az első helyezettek és a különdíjasok képviselik majd hazánkat. Sok sikert kívánunk!
Gratulálunk mindenkinek! //
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi szakma hivatalos egyesületéhez, kérjük,
látogasson el a megújult www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >Milyen kincset keres Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna a Börzsönyben? – Indul a KalandKör!
Egy vaskos regény, csúzli, netán egy tollasütő? Vajon milyen hasznát…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >