Díjeső az egyetemisták displaytervező versenyén
Harmadszor írt ki egyetemi hallgatók részére pályázatot a POPAI Magyarország Egyesület, POPAI Student Design Awards címmel. A verseny főtámogatója a SPAR, témaadó szponzora pedig a PICK márka volt. Három kategóriában összesen kilenc díjat osztott ki a szakmai zsűri.
Eddig 3 Shop! Global Awards világbajnoki címet (2019, 2020, 2021) hoztak el a Budapesti Műszaki Egyetem (BME) hallgatói, sőt amióta ez a kategória létezik, csak magyar diák győzött az 5 kontinensen zajló, helyi POPAI és Shop! diákversenyek győztesei között megrendezett viadalon.
A versenyre termék- és formatervező szakos, nappali tagozatos egyetemi hallgatók nevezhettek, adott brief alapján készített ötletes displaytervekkel. Kreatív, innovatív, ugyanakkor megvalósítható vásárláshelyi eszközök terveit várta a szakmai zsűri a következő 3 témában: PICK polcos display újragondolása, PICK kartondisplay tervezése, PICK SDC hűtődisplay lógatott termékbemutatással.
Király Krisztián, a Pick Szeged Zrt. business development managere és Németh Károly, a SPAR marketingvezetője ismertette az idei verseny hátterét, a kiírt feladatok lényegét, valamint személyes élményeiket is megosztották a TMK online konferencia keretében tartott ünnepélyes eredményhirdetésen. Az eseményen a győztesek röviden, 3D és videós illusztrációkkal be is mutatták ötleteiket.
A szakmai elbírálás 2021. októberi és decemberi fordulójában a SPAR marketingvezetője és a Pick Szeged Zrt. munkatársai mellett a Promission ügynökség kreatív szakemberei és a POPAI főtitkára is részt vett. A szigorú követelmények és tervezési feltételek teljesülését Varga András, a BME mesteroktatója ellenőrizte. A magas színvonalú, kiváló pályamunkák lenyűgözték a zsűri tagjait, így témánként választottak egy győztest, egy második, valamint két harmadik helyezettet, továbbá 3 különdíjat is kiosztottak.
A versenyben harmadik helyezést ért el Kovács Boglárka Anna és Balassa Boglárka Izabella. Díjuk egy-egy 10 000 Ft értékű, PICK termékekből álló ajándékcsomag volt.
Második helyezést ért el Majoros Míra, aki egy 50 000 Ft értékű SPAR vásárlási utalvánnyal gazdagodott.
A kiadott témák legjobbjaiként a képzeletbeli dobogó legfelső fokára állhatott fel Molnár Dóra, Bősze Dorka Enikő és Takács Tamás Márk. A győztesek egy-egy 100 000 Ft értékű utalványt kaptak munkájuk elismeréséül.
Fenntarthatósági, kreatív és PICK különdíjat, és az azzal járó 50 000 Ft értékű SPAR vásárlási utalványt nyert Várkonyi Botond, Frecska Viktória és Mihály Gergely.
Az idei Shop! Global Awards POP világverseny Student Design kategóriájában az első helyezettek és a különdíjasok képviselik majd hazánkat. Sok sikert kívánunk!
Gratulálunk mindenkinek! //
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi szakma hivatalos egyesületéhez, kérjük,
látogasson el a megújult www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit…
Tovább olvasom >Közel 900 milliós korszerűsítés a celldömölki SPAR szupermarketben
Modern belső teret kapott, és új grillpulttal is kiegészült a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >