Díjeső a Lidlnél: Több területen is elismerték a vállalat tevékenységét
A Lidl Magyarország az elmúlt hónapokban számos rangos szakmai elismerésben részesült, amelyek a vállalat minőségi termékeit, felelős munkáltatói működését és innovatív marketingkommunikációját díjazták. Ezek egyértelműen megerősítik a vállalat azon törekvését, hogy a lehető legtöbbet nyújtsa a vásárlók, a munkatársak és a közösség számára, és visszaigazolják azt, hogy a Lidl nem csak a vásárlók által szívesen választott diszkont, de a szakma által elismert szereplő is.
A vállalat elkötelezett amellett, hogy vásárlóinak mindig a lehető legjobb ár-érték arányt, munkatársainak stabil és támogató munkahelyet, partnereinek pedig kiszámítható, hosszú távú együttműködést biztosítson. Mindezt a felelős és etikus működés, a hazai értékek támogatása és a folyamatos megújulás határozza meg. Az elmúlt hónapokban elnyert díjak pedig azt mutatják, hogy törekvéseiket a szakma is elismeri, legyen szó a munkavállalókat érintő programokról, a vásárlók megszólítását célzó aktivitásokról vagy a minőségi termékekről.
„Minden egyes díj, amit az utóbbi hetekben átvehettünk, azt bizonyítja, hogy a Lidl Magyarország mind a termékeiben, mind a munkáltatói márkaépítésben és a marketingkommunikációban a legmagasabb minőséget képviseli. Büszkék vagyunk arra, hogy mindhárom területen sikerült kézzelfogható eredményeket elérnünk, és ez motivál minket arra, hogy továbbra is a lehető legtöbbet nyújtsuk mindenki számára”
– mondta Kaibinger Tamás, a Lidl Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.
Különdíjas munkavállalói egészségprogram
A Lidl mindent megtesz annak érdekében, hogy munkavállalóinak mindennapos erőfeszítéseit meghálálja, ezért számos eszközzel támogatja többek között a dolgozói egészségének megőrzését is. Ezt szolgáló programjáért kapott idén Az Év Gondoskodó Munkahelye 2025 versenyen különdíjat az áruházlánc. A Lidl olyan komplex egészségprogramot működtet, amely keretein belül például éves magánorvosi szűrések vehetőek igénybe. Emellett novemberben PwC Magyarország felmérése alapján a Lidl Magyarország sorozatban negyedik alkalommal érdemelte ki az Év Legvonzóbb Munkahelye díjat a kereskedelmi kategóriában.
Innovatív kampányok
A Lidl számára piacvezetőként az is kiemelten fontos, hogy folyamatosan mélyítse a márka iránti érzelmi elköteleződést és hogy a jövő vásárlóit jelentő fiatal generációk körében is releváns, vonzó és szerethető márkaként legyen jelen. Ennek elismeréseként idén Bronz Effie-díjjal díjazták a vállalat TikTok-hét kezdeményezését, amelyet „Kereskedelem” kategóriában nevezett. Az Effie a marketing szakma egyik legrangosabb elismerése, amely nem a kreativitást, hanem a bizonyíthatóan mérhető eredményeket és az üzleti sikert hozó marketinghatékonyságot díjazza. A TikTok-hét során a cég a közösségi média platformokon virálissá vált termékeket tett elérhetővé. A projektet versenytársai között és nemzetközi szinten is elsőként valósította meg. Sikerességét jól mutatja, hogy számos termék már az akció első napján szinte teljesen elfogyott, a koncepciót pedig időközben a Lidl Románia és a Lidl Szlovákia is átvette.
Emellett a vállalat idén a Lollipop reklámversenyen is tarolt, ahol azokat az élményalapú megoldásokat díjazták, amelyek nem a hagyományos médiafelületeken jelennek meg, hanem amiken keresztül közvetlenül találkoztak az emberekkel. A vállalat két projektje is elismerésben részesült: a szeptemberi Red Bull Showrun aktivitás bronz díjat kapott Szponzoráció kategóriában, míg az október 19-én Koósz Milán közreműködésével megvalósult Lidl Party arany minősítést szerzett Márkaélmény kategóriában, ezüst díjat érdemelt Imázsépítés kategóriában, valamint bronz elismerést kapott a B2C (Fogyasztói kampány) kategóriában.
Többszörösen díjazott termékkínálat
A Lidlt az áruválaszték kialakítása során az az elv vezérli, hogy vásárlóinak kiváló minőségű termékeket tudjon kínálni, jó ár-érték arányban. Eme törekvését nem csak a célcsoport, de a szakma is rendre elismeri, hiszen a Lidl saját márkái közül a Pikok Pure termékcsalád immár negyedszer részesült a Superbrands elismerésében, a Lidl pedig idén már 13. alkalommal nyerte el a Superbrands címet, amely ismételten bizonyítja a vásárlók bizalmát és a márka kiemelkedő megbecsültségét. A minőség mellett a Lidl kiemelt figyelmet fordít a hazai beszállítókra és a magyar értékekre is, ennek köszönhetően a Hazánk Kincsei termékcsalád MagyarBrands Kiváló Fogyasztói Márka díjat kapott. Emellett a Tastino glutén- és laktózmentes croissant kategóriagyőztes lett a Minőségi Mentes Termékek versenyén, ami jól szemlélteti, hogy a vállalat a speciális igényű vásárlók számára is elérhető áron kínál magas minőségű, alternatív termékeket.
Az elnyert díjak sokszínűsége egyértelműen tükrözi, hogy a Lidl Magyarország következetes márkaépítése és folyamatos fejlődése nem csupán stratégiai cél, hanem a mindennapi működés része is.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti elektromos teherautó-flottáját a Lidl Austria
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Összefogni igazán megéri: 2000 hátrányos helyzetű gyermek karácsonyát teszi szebbé a Lidl és vásárlói
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható jövőért díjat nyert a Lidl: elismerés a vállalati transzformációért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bejgli, töltött káposzta és online csalások – a szaporodó kiberbűnözés miatt ez lehet sokaknak a karácsonyi menü
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar szakmai vezetés is formálta a globális gazdasági döntéseket Dél-Afrikában a történelmi B20 csúcstalálkozón
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a foodora: 21 új városba hozta el idén a gyors kiszállítást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
