Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot a POPAI Magyarország Egyesület. A POPAI Student Design Awards fő támogatója hagyományosan a SPAR, témaadó szponzora idén a Coca-Cola HBC Magyarország volt. A gyárlátogatással egybekötött díjkiosztó eseményre stílusosan Dunaharasztiban, a Coca-Cola HBC Magyarország központjában került sor.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A versenyre termék- és formatervező szakos, nappali tagozatos egyetemi hallgatók nevezhettek, adott brief alapján készített ötletes display-tervekkel. Kreatív, innovatív, ugyanakkor megvalósítható vásárláshelyi eszközök terveit várta a szakmai zsűri a következő 3 témában: Fanta Snacking display, Coca-Cola XMAS moduláris dekor és Kisméretű display-tervezés. Mindhárom tematikára közel azonos mennyiségű pályamunkával neveztek Varga András mesteroktató integrált terméktervezési gyakorlatos hallgatói a BME-ről. A fő szervezők, Harmati Tamás, a Coca-Cola HBC kereskedelmi és marketingvezetője és Kátai Ildikó, a POPAI főtitkára szeptember óta készítették elő a tavaszi szemeszterre időzített pályázatot.
Lépésről lépésre
Februárban, a POPAI és a Coca-Cola HBC projektindító prezentációi után Kolonics Attila, az Artmatch ügyvezetője tartott POP-specifikus, átfogó ismertetőt a diákoknak. Az első ötleteket félévközi bemutatón ismertették a hallgatók, amelyek alapján a zsűri – a Coca-Cola HBC részéről Harmati Tamás kereskedelmi és marketingvezető, Kalmár Dorka senior creative designer és Jakus Melinda portfolio development lead, a POPAI-tól Kátai Ildikó főtitkár és a POS Servicestől Ricsóvári Márta business development director – személyre szabott továbbhaladási iránymutatást adott.
A szakmai elbírálás 2024. májusi fordulójában az áprilisi zsűritagok mellett Németh Károly, a SPAR marketingvezetője is részt vett. A május 23-i végső zsűrizésen a diákok 3D és videós illusztrációkkal is prezentálták ötleteiket. A magas színvonalú, kiváló pályamunkák ismét lenyűgözték a zsűri tagjait.
Az ünnepélyes eredményhirdetésre 2023. május 24-én, a Coca-Cola HBC által szervezett díjátadón került sor. A diákok, a mesteroktató és egy fotós társaságában a Coca-Cola külön buszával érkeztek a Budapesti Műszaki Egyetemről Dunaharasztiba, ahol finom falatok és frissítők várták az érkezőket. Ezután vezetett gyárlátogatáson ismerhették meg a különböző termelési folyamatokat. Az ünnepélyes eredményhirdetésen a zsűri és a Coca-Cola HBC több munkatársa is részt vett.
Díjak és díjazottak
A szervezők nevében Harmati Tamás, a Coca-Cola HBC kereskedelmi és marketingvezetője köszöntötte a diákokat, ismertette a pályázati feladatkiírások lényegét, majd mutatta be a díjazott pályamunkákat. A díjakat átadták: Coca-Cola HBC részéről Rácz Bernadett portfolio development lead, valamint a zsűri képviseletében Ricsóvári Márta, a POS services business development directora és Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország Egyesület főtitkára.
A 2024. POPAI Student Design Awards nyertesei balról jobbra: Martinez Anna,
Orlóci Zsófi a, Taigiszer Lili. A sort Varga András a BME mesteroktatója zárja
Három első, három második, valamint három harmadik helyezettet hirdettek, továbbá Konstrukciós, Műszaki és Formabontó különdíjat is kiosztottak. Minden résztvevő munkáját oklevéllel, a „Trade marketing a mindennapokban” című könyvvel és Coca-Cola ajándékcsomaggal jutalmazták. A győztesek összesen 450 000 Ft értékű SPAR vásárlási utalványt, valamint a Coca-Cola HBC-től JBL hangszórókat, a POS Services jóvoltából pedig 3db Media Markt utalványt vehettek át.
A versenyben harmadik helyezést ért el Varga Sára, Bagosi Lívia és Vályi Milán. Díjuk egy-egy JBL ajándék volt a Coca-Cola HBC-től.
Második helyezést ért el Kovách Katalin, Szemán Rebeka Borbála és Kis Réka, akik egy-egy 50 000 Ft értékű SPAR vásárlási utalványt a SPAR jóvoltából és egy-egy JBL ajándékot a Coca-Cola HBC-től vehettek át.
A képzeletbeli dobogó legfelső fokára állhatott fel Orlóci Zsófia, Martinez Anna és Taigiszer Lili, akik egy-egy 100 000 Ft értékű SPAR ajándékkártyát kaptak a SPAR-tól és egy-egy JBL ajándékot a Coca-Cola HBC-től. Orlóci Zsófia „Társad” elnevezésű pályamunkája „Showroom” különdíjat kapott, vagyis a SPAR és a POS Services közös őszi eseményén megvalósításra és eladótéri kiállításra kerül.
Harmath Eszter Műszaki, Dudás Tamás Konstrukciós és Lieb Márton Formabontó különdíjat és az azzal járó, egyenként 20 000 Ft értékű Media Markt vásárlási utalványt kapott a POS Services jóvoltából.
Varga András mesteroktató sokéves áldozatos munkáját ajándékcsomaggal köszönték meg a szervezők. //
POPAI Student Design Awards 2024 Díjazottak
Coca-Cola Xmas
I. helyezettek
II. helyezettek
III. helyezettek
Különdíjasok
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >