Díjazták az őszinteséget
Az Aon Hewitt 2015-ben Munkahelyi Videokampány versenyt hirdetett, a díjakat február 11-én adták át a budai Tabán moziban. A zsűri legőszintébb videó különdíj kategóriájának győztese a dm Kft. lett. A dm három videója megmutatja, milyen is a piacvezető drogériánál dolgozni, milyen csapat áll egy-egy termék, szolgáltatás mögött.
Az Aon Hewitt által kiírt MuVi pályázaton 13 vállalat kisfilmjével együtt versenyzett a dm a közönség, illetve a szakmai zsűri elismeréséért. A videók az üzlethálózat, a központ és a raktár egy-egy munkatársát mutatják be, s a főszereplők történetén keresztül a közönség láthatja, miként dolgoznak munkahelyükön.
A dm 2015-ben egy másik munkáltatói elismerésnek is örülhetett, novemberben kapta meg az Aon Hewitt Magyarország által meghirdetett Legjobb Munkahely díjat – nagyvállalati kategóriában.
Kapcsolódó cikkeink
Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stagnált az eurózóna gazdasága a negyedik negyedévben
Az elemzői várakozásokkal szemben stagnált az eurózóna gazdasága 2024 negyedik…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >