Díjazták az őszinteséget
Az Aon Hewitt 2015-ben Munkahelyi Videokampány versenyt hirdetett, a díjakat február 11-én adták át a budai Tabán moziban. A zsűri legőszintébb videó különdíj kategóriájának győztese a dm Kft. lett. A dm három videója megmutatja, milyen is a piacvezető drogériánál dolgozni, milyen csapat áll egy-egy termék, szolgáltatás mögött.
Az Aon Hewitt által kiírt MuVi pályázaton 13 vállalat kisfilmjével együtt versenyzett a dm a közönség, illetve a szakmai zsűri elismeréséért. A videók az üzlethálózat, a központ és a raktár egy-egy munkatársát mutatják be, s a főszereplők történetén keresztül a közönség láthatja, miként dolgoznak munkahelyükön.
A dm 2015-ben egy másik munkáltatói elismerésnek is örülhetett, novemberben kapta meg az Aon Hewitt Magyarország által meghirdetett Legjobb Munkahely díjat – nagyvállalati kategóriában.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >Gyengédség minden érintésben
A babaápolási piacon a fenntarthatóság, a biztonságos összetevők és az…
Tovább olvasom >Áprilistól már a dm-ben is kaphatóak lesznek az AVON termékei
Az AVON az elmúlt több mint 135 év alatt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >