Díjazták az őszinteséget
Az Aon Hewitt 2015-ben Munkahelyi Videokampány versenyt hirdetett, a díjakat február 11-én adták át a budai Tabán moziban. A zsűri legőszintébb videó különdíj kategóriájának győztese a dm Kft. lett. A dm három videója megmutatja, milyen is a piacvezető drogériánál dolgozni, milyen csapat áll egy-egy termék, szolgáltatás mögött.
Az Aon Hewitt által kiírt MuVi pályázaton 13 vállalat kisfilmjével együtt versenyzett a dm a közönség, illetve a szakmai zsűri elismeréséért. A videók az üzlethálózat, a központ és a raktár egy-egy munkatársát mutatják be, s a főszereplők történetén keresztül a közönség láthatja, miként dolgoznak munkahelyükön.
A dm 2015-ben egy másik munkáltatói elismerésnek is örülhetett, novemberben kapta meg az Aon Hewitt Magyarország által meghirdetett Legjobb Munkahely díjat – nagyvállalati kategóriában.
Kapcsolódó cikkeink
A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >5 millió forint támogatás a csepeli Kompánia Alapítványnak
A 10. dm Jótékonysági Focitorna szervezésével a drogéria 5 millió…
Tovább olvasom >Illóolajpiac új irányokkal: a tudatosság formálja a keresletet
Aromaterápiás roll-on, tudományos háttér, orvosi szemlélet, bio beszerzés és edukációs…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >