Díjazták a saját márkákat
A napokban osztották ki a „Salute to Excellence Award” nemzetközi díjat, a PLMA (Kereskedelmi Márkagyártók Szövetsége) által alapított kitüntetést.A zsűri négy kategóriában
(szupermarket, drogéria, diszkont hálózatok és
nagykereskedők) ítélte oda a díjat,
elbíráláskor figyelembe vették a saját
márkák csomagolását, innovatív
jellegét, a termékek hirdetését valamint
a saját márkák koncepcióját.
Szupermarket kategóriában
az amerikai Kroger, drogéria tematikában a dm-Drogerie
Markt, a diszkontok között a Target, a nagykereskedők
közül pedig a Wakefern Food nyerte el a kitüntetést.
A dm Európában 1989,
Magyarországon 1996 óta forgalmaz saját márkás
termékeket. Kínálatában 21 márka,
és több mint 1400 különböző cikk
szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >