Díjazták a saját márkákat
A napokban osztották ki a „Salute to Excellence Award” nemzetközi díjat, a PLMA (Kereskedelmi Márkagyártók Szövetsége) által alapított kitüntetést.A zsűri négy kategóriában
(szupermarket, drogéria, diszkont hálózatok és
nagykereskedők) ítélte oda a díjat,
elbíráláskor figyelembe vették a saját
márkák csomagolását, innovatív
jellegét, a termékek hirdetését valamint
a saját márkák koncepcióját.
Szupermarket kategóriában
az amerikai Kroger, drogéria tematikában a dm-Drogerie
Markt, a diszkontok között a Target, a nagykereskedők
közül pedig a Wakefern Food nyerte el a kitüntetést.
A dm Európában 1989,
Magyarországon 1996 óta forgalmaz saját márkás
termékeket. Kínálatában 21 márka,
és több mint 1400 különböző cikk
szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >