Díjazták a saját márkákat
A napokban osztották ki a „Salute to Excellence Award” nemzetközi díjat, a PLMA (Kereskedelmi Márkagyártók Szövetsége) által alapított kitüntetést.A zsűri négy kategóriában
(szupermarket, drogéria, diszkont hálózatok és
nagykereskedők) ítélte oda a díjat,
elbíráláskor figyelembe vették a saját
márkák csomagolását, innovatív
jellegét, a termékek hirdetését valamint
a saját márkák koncepcióját.
Szupermarket kategóriában
az amerikai Kroger, drogéria tematikában a dm-Drogerie
Markt, a diszkontok között a Target, a nagykereskedők
közül pedig a Wakefern Food nyerte el a kitüntetést.
A dm Európában 1989,
Magyarországon 1996 óta forgalmaz saját márkás
termékeket. Kínálatában 21 márka,
és több mint 1400 különböző cikk
szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >