Díjazták a saját márkákat
A napokban osztották ki a „Salute to Excellence Award” nemzetközi díjat, a PLMA (Kereskedelmi Márkagyártók Szövetsége) által alapított kitüntetést.A zsűri négy kategóriában
(szupermarket, drogéria, diszkont hálózatok és
nagykereskedők) ítélte oda a díjat,
elbíráláskor figyelembe vették a saját
márkák csomagolását, innovatív
jellegét, a termékek hirdetését valamint
a saját márkák koncepcióját.
Szupermarket kategóriában
az amerikai Kroger, drogéria tematikában a dm-Drogerie
Markt, a diszkontok között a Target, a nagykereskedők
közül pedig a Wakefern Food nyerte el a kitüntetést.
A dm Európában 1989,
Magyarországon 1996 óta forgalmaz saját márkás
termékeket. Kínálatában 21 márka,
és több mint 1400 különböző cikk
szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >