Díjazott történet
Az Európai Kereskedelem Napján Klauzál Gábor elismerő oklevélben részesült Pahola Géza a Pahola és Pahola Kft. tulajdonos ügyvezetője, akit arra kértünk, mutassa be röviden a vállalkozást.
„A Pahola és Pahola Kft.-t 1997-ben alapítottuk húgommal, Pahola Judittal. Közös tulajdonosai vagyunk a polgárdi és lepsényi CBA-áruházaknak, melyeknek napi frisspékáru-ellátását saját pékségünkből biztosítjuk. Mindkét áruházunk 16 000 cikkelemet meghaladó választékkal működik, Lepsényben Nemzeti Dohányboltot is üzemeltetünk.
2000 óta a CBA franchise-hálózat tagjai vagyunk. Az elmúlt években üzleteinket folyamatosan modernizáltuk, mert úgy gondoljuk, hogy fejlesztés nélkül napjainkban nem lehet megtartani a vevőket. Fontos mérföldkő volt 2016, amikor teljes felújítás után újra megnyitottuk lepsényi áruházunkat, a korábbinál háromszor nagyobb, 500 m²-es eladótérrel. Célunk a szigorú CBA-színvonal lehető legmagasabb szintű biztosítása mellett, hogy egyre több régi és új elégedett vásárlónk legyen.
2017-ben pékségünk is teljesen megújult.
2020-ban a pandémia alatt saját lehetőségeinket kiegészítve GINOP pályázati források bevonásával megkezdtük a polgárdi áruház teljes korszerűsítését, amivel az ország egyik legszebb CBA szupermarketje szeretnénk lenni és maradni. Munkatársaink számára családias légkört és jó munkafeltételeket biztosítunk, talán ezért is számíthatunk rájuk még a legnehezebb időkben is. Céljaink között mindig megjelenik munkavállalóink szakmai felkészültségének fejlesztése, amiben nagy segítségünkre van a CBA franchise online szakmai képzési programja.
Ezúton is köszönöm az átalakításokhoz kapott segítséget a CBA hálózatfejlesztő csapatának, Burger Ottónak és kollégáinak és a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetségnek, hogy a pandémia időszakában naprakész információkkal segítették a munkánkat” – zárta a bemutatást Pahola Géza.
– Büszkék vagyunk rá és jó példa az MNKSZ-tagjai számára Pahola Géza, aki az állami elismeréssel utat mutat és erőt ad a magyar kereskedőknek – tette hozzá Neubauer Katalin, a MNKSZ főtitkára. (x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >