Díjazott testébresztés
Az üdítőital-ipar legrangosabb nemzetközi vetélkedőjén innovációs díjjal jutalmazták a Coca-Cola Magyarország Testébresztő programját a legjobb egészségmegőrző kezdeményezés kategóriában. Az aktív, egészséges hétköznapokat népszerűsítő program öt esztendeje működik, s évente több mint félmillió ember vesz részt annak eseményein. A cég szabadidősport-rendezvények támogatásával – például a Coca-Cola Balaton-átúszás vagy a Coca-Cola Női Futógála –, illetve belső vállalati programokkal szeretné „kézhez és lábhoz” vinni a rendszeres testmozgás örömét.
Az üdítőital- és ásványvízipar legnagyobb globális vetélkedőjén – amelyen 40 országból mintegy 350 pályázó indult – az innovációs díjakból hármat is a hazai társaság anyavállalata, a Coca-Cola Hellenic cégcsoport tagjai nyertek el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >