Díjazott társadalmi elkötelezettség
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. vehette át 2008. évi teljesítményéért a Társadalmi elkötelezettség díjat a Figyelő Top 200 Gálán, október 16-án.A Társadalmi elkötelezettség díjra idén 24 pályázat érkezett. A zsűri méltatásában kiemelte, hogy a benyújtott munkák számának folyamatos növekedése is azt mutatja, hogy Magyarországon egyre több jövő-fókuszú vállalat ismeri fel a terület jelentőségét. A zsűri értékelése szerint 2008-ban a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. tette a legtöbbet ezeken a területeken. A díjat Tarsoly József ügyvezető igazgató vette át, aki elmondta:
– A társadalmi elkötelezettség beépítése a vállalat mindennapi működésébe az a modell, amely összeköti a fogyasztót, a társadalom különböző szereplőit és a cégeket. Ez az a kapocs, amely alapja a fenntartható fejlődésnek és a fenntartható üzletnek is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >Nem mindennapi kampánnyal rukkolt elő a Nicolaus vodka márka
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei.…
Tovább olvasom >Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >