Díjazott társadalmi elkötelezettség
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. vehette át 2008. évi teljesítményéért a Társadalmi elkötelezettség díjat a Figyelő Top 200 Gálán, október 16-án.A Társadalmi elkötelezettség díjra idén 24 pályázat érkezett. A zsűri méltatásában kiemelte, hogy a benyújtott munkák számának folyamatos növekedése is azt mutatja, hogy Magyarországon egyre több jövő-fókuszú vállalat ismeri fel a terület jelentőségét. A zsűri értékelése szerint 2008-ban a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. tette a legtöbbet ezeken a területeken. A díjat Tarsoly József ügyvezető igazgató vette át, aki elmondta:
– A társadalmi elkötelezettség beépítése a vállalat mindennapi működésébe az a modell, amely összeköti a fogyasztót, a társadalom különböző szereplőit és a cégeket. Ez az a kapocs, amely alapja a fenntartható fejlődésnek és a fenntartható üzletnek is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >