Díjazott társadalmi elkötelezettség
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. vehette át 2008. évi teljesítményéért a Társadalmi elkötelezettség díjat a Figyelő Top 200 Gálán, október 16-án.A Társadalmi elkötelezettség díjra idén 24 pályázat érkezett. A zsűri méltatásában kiemelte, hogy a benyújtott munkák számának folyamatos növekedése is azt mutatja, hogy Magyarországon egyre több jövő-fókuszú vállalat ismeri fel a terület jelentőségét. A zsűri értékelése szerint 2008-ban a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. tette a legtöbbet ezeken a területeken. A díjat Tarsoly József ügyvezető igazgató vette át, aki elmondta:
– A társadalmi elkötelezettség beépítése a vállalat mindennapi működésébe az a modell, amely összeköti a fogyasztót, a társadalom különböző szereplőit és a cégeket. Ez az a kapocs, amely alapja a fenntartható fejlődésnek és a fenntartható üzletnek is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >