Díjazott társadalmi elkötelezettség
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. vehette át 2008. évi teljesítményéért a Társadalmi elkötelezettség díjat a Figyelő Top 200 Gálán, október 16-án.A Társadalmi elkötelezettség díjra idén 24 pályázat érkezett. A zsűri méltatásában kiemelte, hogy a benyújtott munkák számának folyamatos növekedése is azt mutatja, hogy Magyarországon egyre több jövő-fókuszú vállalat ismeri fel a terület jelentőségét. A zsűri értékelése szerint 2008-ban a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. tette a legtöbbet ezeken a területeken. A díjat Tarsoly József ügyvezető igazgató vette át, aki elmondta:
– A társadalmi elkötelezettség beépítése a vállalat mindennapi működésébe az a modell, amely összeköti a fogyasztót, a társadalom különböző szereplőit és a cégeket. Ez az a kapocs, amely alapja a fenntartható fejlődésnek és a fenntartható üzletnek is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >