Díjat nyert a magyar aludobozos víz
A magyar FloeWater aludobozos víz idén jelent meg a piacon, és máris jelentős nemzetközi sikert könyvelhet el, miután elnyerte a rangos Monde Selection aranyérmet. Ez a formabontó termék az élelmiszer-minősítő intézet szakértői előtt is bizonyított, kiemelkedő minőségével.
Az 1961 óta működő Monde Selection, a világ egyik legelismertebb szakmai minősítő intézete, évente díjazza a legjobb élelmiszereket, vizeket és üdítőitalokat. A bécsi Hofburg Palotában megrendezett díjátadó ünnepséget megelőzően több mint 80 független szakértő, köztük vízsommelier-k, élelmiszer-tudományi szakemberek és vegyészmérnökök értékelték a versenyben részt vevő termékeket.
A FloeWater az íz, illat, utóíz, szájérzet, csomagolás és tudományos elemzés szempontjait vizsgáló szigorú teszteken is kiváló eredményeket ért el. Ez az elismerés azt mutatja, hogy a vállalat helyes úton halad, és továbbra is elkötelezett a minőség és a fenntarthatóság mellett.
Popovics Adrienn, a HELL marketingigazgatója elmondta:
„Ez az aranyérem egyértelmű bizonyíték arra, hogy az aludobozos FloeWater kristálytiszta vize kivételes minőséget képvisel, amit a fogyasztók mellett a szakma meghatározó szereplői is elismernek.”
A FloeWater sikere nemcsak a vállalat számára jelent fontos elismerést, hanem a magyar termékek nemzetközi színvonalát is tovább erősíti, bizonyítva, hogy a hazai innovációk képesek a globális piacon is helytállni.
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >Megérkezett a FloeWater eddigi leglátványosabb reklámfilmje, egyenesen a medencepartról!
Egy évvel ezelőtt bombaként robbant a hír: Eva Mendes lett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >