Díjat nyert a magyar aludobozos víz
A magyar FloeWater aludobozos víz idén jelent meg a piacon, és máris jelentős nemzetközi sikert könyvelhet el, miután elnyerte a rangos Monde Selection aranyérmet. Ez a formabontó termék az élelmiszer-minősítő intézet szakértői előtt is bizonyított, kiemelkedő minőségével.
Az 1961 óta működő Monde Selection, a világ egyik legelismertebb szakmai minősítő intézete, évente díjazza a legjobb élelmiszereket, vizeket és üdítőitalokat. A bécsi Hofburg Palotában megrendezett díjátadó ünnepséget megelőzően több mint 80 független szakértő, köztük vízsommelier-k, élelmiszer-tudományi szakemberek és vegyészmérnökök értékelték a versenyben részt vevő termékeket.
A FloeWater az íz, illat, utóíz, szájérzet, csomagolás és tudományos elemzés szempontjait vizsgáló szigorú teszteken is kiváló eredményeket ért el. Ez az elismerés azt mutatja, hogy a vállalat helyes úton halad, és továbbra is elkötelezett a minőség és a fenntarthatóság mellett.
Popovics Adrienn, a HELL marketingigazgatója elmondta:
„Ez az aranyérem egyértelmű bizonyíték arra, hogy az aludobozos FloeWater kristálytiszta vize kivételes minőséget képvisel, amit a fogyasztók mellett a szakma meghatározó szereplői is elismernek.”
A FloeWater sikere nemcsak a vállalat számára jelent fontos elismerést, hanem a magyar termékek nemzetközi színvonalát is tovább erősíti, bizonyítva, hogy a hazai innovációk képesek a globális piacon is helytállni.
Kapcsolódó cikkeink
Mennyit kell inni nyáron? – ajánlás a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségétől
A forró nyári napok és a fokozott fizikai igénybevétel miatt…
Tovább olvasom >Több mint 68 ezer liter ivóvízzel segítette az Aqua-Lorenzo Kft. a csőtörés miatt bajba került embereket
A Mészáros Csoport által irányított Aqua Lorenzo Kft. is elsők…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >