Díjakkal és új megbízásokkal ünnepelte a NeoNoir első születésnapját

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 11. 26. 04:42

A menetrendszerű év végi, karácsonyi ügyfélpartik helyett a NeoNoir díjakkal és új megbízások elnyerésével zárta első gazdasági évét. A tizenkét hónappal ezelőtt két hazai kommunikációs szakember által alapított pr-ügynökségé az Év PR-projektje, és az Év Kríziskommunikációs Kampánya is.

A legrangosabb hazai szakmai díjon – a PRizmán – az ügynökség egy online kríziskommunikációs kampány jelölt, amellyel besöpörte kategóriája első díját, és a szakmai zsűri értékelése szerint ez lett az összesített fődíj nyertese, az Év Pr Projektje is. A díjnyertes kampány megbízója a drogerie markt volt, akikkel azóta is sikeresen működnek együtt.

A kommunikációs ügynökség az elmúlt egy év alatt majd’ 20 ügyfelet szerzett, amelyek közül egyiket sem az előző munkahelyükről hozták át, habár az utóbbi időben ezek közül néhányan már a NeoNoir ügyfélkörét gazdagítják. Az NeoNoir alapítói szerették volna bebizonyítani, hogy még a nehéz gazdasági körülmények között is lehet sikeres céget építeni külső befektető, áthozott kliensek és nemzetközi védőernyő nélkül is.

A cég első születésnapja alkalmából köszönetet mond mindazon cégeknek, akik már az első időkben bíztak az ügynökségben, hiszen nélkülük ez a sikertörténet nem jöhetett volna létre.

Kapcsolódó cikkeink