Díjakkal és új megbízásokkal ünnepelte a NeoNoir első születésnapját
A menetrendszerű év végi, karácsonyi ügyfélpartik helyett a NeoNoir díjakkal és új megbízások elnyerésével zárta első gazdasági évét. A tizenkét hónappal ezelőtt két hazai kommunikációs szakember által alapított pr-ügynökségé az Év PR-projektje, és az Év Kríziskommunikációs Kampánya is.
A legrangosabb hazai szakmai díjon – a PRizmán – az ügynökség egy online kríziskommunikációs kampány jelölt, amellyel besöpörte kategóriája első díját, és a szakmai zsűri értékelése szerint ez lett az összesített fődíj nyertese, az Év Pr Projektje is. A díjnyertes kampány megbízója a drogerie markt volt, akikkel azóta is sikeresen működnek együtt.
A kommunikációs ügynökség az elmúlt egy év alatt majd’ 20 ügyfelet szerzett, amelyek közül egyiket sem az előző munkahelyükről hozták át, habár az utóbbi időben ezek közül néhányan már a NeoNoir ügyfélkörét gazdagítják. Az NeoNoir alapítói szerették volna bebizonyítani, hogy még a nehéz gazdasági körülmények között is lehet sikeres céget építeni külső befektető, áthozott kliensek és nemzetközi védőernyő nélkül is.
A cég első születésnapja alkalmából köszönetet mond mindazon cégeknek, akik már az első időkben bíztak az ügynökségben, hiszen nélkülük ez a sikertörténet nem jöhetett volna létre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >