Díjakkal és új megbízásokkal ünnepelte a NeoNoir első születésnapját
A menetrendszerű év végi, karácsonyi ügyfélpartik helyett a NeoNoir díjakkal és új megbízások elnyerésével zárta első gazdasági évét. A tizenkét hónappal ezelőtt két hazai kommunikációs szakember által alapított pr-ügynökségé az Év PR-projektje, és az Év Kríziskommunikációs Kampánya is.
A legrangosabb hazai szakmai díjon – a PRizmán – az ügynökség egy online kríziskommunikációs kampány jelölt, amellyel besöpörte kategóriája első díját, és a szakmai zsűri értékelése szerint ez lett az összesített fődíj nyertese, az Év Pr Projektje is. A díjnyertes kampány megbízója a drogerie markt volt, akikkel azóta is sikeresen működnek együtt.
A kommunikációs ügynökség az elmúlt egy év alatt majd’ 20 ügyfelet szerzett, amelyek közül egyiket sem az előző munkahelyükről hozták át, habár az utóbbi időben ezek közül néhányan már a NeoNoir ügyfélkörét gazdagítják. Az NeoNoir alapítói szerették volna bebizonyítani, hogy még a nehéz gazdasági körülmények között is lehet sikeres céget építeni külső befektető, áthozott kliensek és nemzetközi védőernyő nélkül is.
A cég első születésnapja alkalmából köszönetet mond mindazon cégeknek, akik már az első időkben bíztak az ügynökségben, hiszen nélkülük ez a sikertörténet nem jöhetett volna létre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >