Díjakkal és új megbízásokkal ünnepelte a NeoNoir első születésnapját
A menetrendszerű év végi, karácsonyi ügyfélpartik helyett a NeoNoir díjakkal és új megbízások elnyerésével zárta első gazdasági évét. A tizenkét hónappal ezelőtt két hazai kommunikációs szakember által alapított pr-ügynökségé az Év PR-projektje, és az Év Kríziskommunikációs Kampánya is.
A legrangosabb hazai szakmai díjon – a PRizmán – az ügynökség egy online kríziskommunikációs kampány jelölt, amellyel besöpörte kategóriája első díját, és a szakmai zsűri értékelése szerint ez lett az összesített fődíj nyertese, az Év Pr Projektje is. A díjnyertes kampány megbízója a drogerie markt volt, akikkel azóta is sikeresen működnek együtt.
A kommunikációs ügynökség az elmúlt egy év alatt majd’ 20 ügyfelet szerzett, amelyek közül egyiket sem az előző munkahelyükről hozták át, habár az utóbbi időben ezek közül néhányan már a NeoNoir ügyfélkörét gazdagítják. Az NeoNoir alapítói szerették volna bebizonyítani, hogy még a nehéz gazdasági körülmények között is lehet sikeres céget építeni külső befektető, áthozott kliensek és nemzetközi védőernyő nélkül is.
A cég első születésnapja alkalmából köszönetet mond mindazon cégeknek, akik már az első időkben bíztak az ügynökségben, hiszen nélkülük ez a sikertörténet nem jöhetett volna létre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >