Digitalizálta borlapját a Kempinski Hotel és a Giardino étterem

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 02. 08. 11:08

A Kempinski Hotel Corvinus Budapest az országban elsőként vezetett be éttermében interaktív borlapot, amely iPadre készült.

A Giardino étterem borlapja tavaly októberben került digitalizálásra az iRiS Sommelier alkalmazás segítségével. Az új eszköz izgalmas, informatív és hatásos módon mutatja be a vendégeknek a hotel borválasztékát. Az iPaden lapozgatva a vendégek lélegzetelállítóan szép fotókat találnak a borrégiókról, a borokról részletes leírást, érdekességeket, szakértői véleményeket és a borászok személyes ajánlásait. Lehet keresni szőlőfajták, borvidék vagy akár palackméret szerint is.

Az új eszköz bevezetésével az étterem mindig aktuális borlapot tud vendégei kezébe adni, hiszen bármikor könnyen módosítható a választék, valamint bővíthető napi ajánlatokkal, szezonális promóciókkal. A nyomtatási költségek megtakarításával a szálloda hozzájárul a környezet védelméhez.

A Kempinski Hotel Corvinus étlapján – Mátyás és Beatrix tiszteletére -, a hagyományos nemzeti fogások mellett az innovatív magyar konyha mutatkozik be, kiegészítve mediterrán grillételekkel. A Giardino étterem magyar és mediterrán borok gazdag választékát ajánlja vendégeinek. A szálloda szakácsai a kínálatot szezonális ínyencségekkel gazdagítják, amelyek élvezete tovább fokozható a Champagne és Bordeaux régiókból származó pezsgő- és borválasztékkal.

Tóth Zoltán, a Kempinski Hotel Corvinus Budapest F&B Service Managere, elégedett az eredménnyel: „Szeretjük meglepni vendégeinket újdonságokkal és jó érzéssel tölt el minket, hogy ezentúl még több élményt jelent nekik egy nálunk elköltött ebéd vagy vacsora. A visszajelzések alapján elmondhatjuk, hogy a vártnál is jobban sikerült az új borlap bevezetése. Vendégeink láthatóan örömet lelnek a borok kiválasztásában és a sommelier szemléletesebben tud segíteni a jó döntésben.” (turizmusonline.hu)

Kapcsolódó cikkeink