Digitalizáció és élmény – az ipar jövője
Gyártó cégek körében végzett felmérést az IBM, melyben a legfrissebb technológiai innovációk hatását vizsgálta. A válaszadók 63%-a szerint a piaci verseny már nem konkurenciák között zajlik; a legnagyobb kihívó ma már az ipar 4.0, melynek technológiái az Internet of Things (IoT) rendszerek, vagyis a robotika, a 3D-nyomtatás és a mesterséges intelligenciát használó kognitív számítástechnika.
A gyártáson túl az IoT-rendszerek alkalmazásával a fogyasztókkal való kapcsolat is változóban van. A megszokott B2B kommunikációról a hangsúly mindinkább az E2E, azaz Everyone-to-Everyone megoldásokra kerül. A vezetők több mint fele szerint vevőik a termék által nyújtott élményre fókuszálnak, ezért a cégek csaknem háromnegyede már nem általános fogyasztási adatok szerint tervez, hanem új, digitális technológiák alkalmazásával igyekszik minél jobban feltérképezni az egyes vevők egyedi jellemzőit.
A kognitív technológiában rejlő lehetőségeket járja körül az IBM Watson SEE Summit elnevezésű nemzetközi konferenciája, mely idén szeptemberben Opatijában kerül megrendezésre. //
Kapcsolódó cikkeink
Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KPMG CEO Outlook 2025: Újratervezett bizalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Többet főznének az X- és Y-generációk tagjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fordulópont a tejágazatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három új felsővezetővel erősít a Dreher Sörgyárak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A lojalitás titkos fizetőeszközei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
