Digitalizáció és élmény – az ipar jövője
Gyártó cégek körében végzett felmérést az IBM, melyben a legfrissebb technológiai innovációk hatását vizsgálta. A válaszadók 63%-a szerint a piaci verseny már nem konkurenciák között zajlik; a legnagyobb kihívó ma már az ipar 4.0, melynek technológiái az Internet of Things (IoT) rendszerek, vagyis a robotika, a 3D-nyomtatás és a mesterséges intelligenciát használó kognitív számítástechnika.
A gyártáson túl az IoT-rendszerek alkalmazásával a fogyasztókkal való kapcsolat is változóban van. A megszokott B2B kommunikációról a hangsúly mindinkább az E2E, azaz Everyone-to-Everyone megoldásokra kerül. A vezetők több mint fele szerint vevőik a termék által nyújtott élményre fókuszálnak, ezért a cégek csaknem háromnegyede már nem általános fogyasztási adatok szerint tervez, hanem új, digitális technológiák alkalmazásával igyekszik minél jobban feltérképezni az egyes vevők egyedi jellemzőit.
A kognitív technológiában rejlő lehetőségeket járja körül az IBM Watson SEE Summit elnevezésű nemzetközi konferenciája, mely idén szeptemberben Opatijában kerül megrendezésre. //
Kapcsolódó cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Költségtudatosság és tech-nyitottság – így utaznak külföldre a magyarok idén a Visa felmérése szerin
A magyarok 36%-a tervez külföldi nyaralást a közelgő szabadsága alatt,…
Tovább olvasom >Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >