Digitalizáció és élmény – az ipar jövője
Gyártó cégek körében végzett felmérést az IBM, melyben a legfrissebb technológiai innovációk hatását vizsgálta. A válaszadók 63%-a szerint a piaci verseny már nem konkurenciák között zajlik; a legnagyobb kihívó ma már az ipar 4.0, melynek technológiái az Internet of Things (IoT) rendszerek, vagyis a robotika, a 3D-nyomtatás és a mesterséges intelligenciát használó kognitív számítástechnika.
A gyártáson túl az IoT-rendszerek alkalmazásával a fogyasztókkal való kapcsolat is változóban van. A megszokott B2B kommunikációról a hangsúly mindinkább az E2E, azaz Everyone-to-Everyone megoldásokra kerül. A vezetők több mint fele szerint vevőik a termék által nyújtott élményre fókuszálnak, ezért a cégek csaknem háromnegyede már nem általános fogyasztási adatok szerint tervez, hanem új, digitális technológiák alkalmazásával igyekszik minél jobban feltérképezni az egyes vevők egyedi jellemzőit.
A kognitív technológiában rejlő lehetőségeket járja körül az IBM Watson SEE Summit elnevezésű nemzetközi konferenciája, mely idén szeptemberben Opatijában kerül megrendezésre. //
Kapcsolódó cikkeink
Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >Több tájékoztatás kell az ESG-előírásokról a magyar kkv-k számára
Bár az idei évben bevezetett ESG szabályozás egyelőre csak a…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még egyszerűbb lett bekerülni a 110 milliós álomlakás lehetséges nyertesei közé
Jelentősen bővülhet a Játékoskártya – lakásnyeremény játék heti nyerteseinek és…
Tovább olvasom >4000 milliárd forintnyi új beruházás érkezik hazánkba
A tavalyi a magyarországi gazdaságtörténet második legeredményesebb éve volt a…
Tovább olvasom >K&H: célba veszik a lakáspiacot a harmincasok
A középkorúak körében tízből majdnem négy ember – 37 százalék…
Tovább olvasom >