Digitális szolgáltatások és fenntarthatóság a dm fókuszában

Kanyó Roland
marketing- és
PR-menedzser
dm
Tavaly áprilisban érkezett meg a dm új applikációja, amely újabb mérföldkövet jelentett a digitális szolgáltatások sorában: minden vásárlói igényt kielégítő platform, ahol a széles körű szolgáltatások mellett minden active beauty törzsvásárlói információ is rendelkezésre áll. Az applikációnál kiemelkedően magas letöltésszámot ért el a drogéria, az online shop fiókkal összekapcsolva pedig még hatékonyabban használhatják ki a vásárlók a pontpromóciós lehetőségeket. A dm Online Shop stabil pontjává vált az értékesítésnek, jelentős növekedést ért el az elmúlt években mind forgalmát (60%-os növekedés), mind az elérhető termékek számát és szolgáltatásait tekintve is. Tavaly az active beauty törzsvásárlók száma elérte az 1,7 millió főt, ezzel közel 9%-os növekedést értek el az előző évhez képest.
Ősztől az applikációban dmLIVE Shopping adásokkal is készültek, a drogéria szakértői szépségápolással, táplálkozással és életmóddal kapcsolatos témákat dolgoznak fel élő adásokban, amelyek népszerűségét jól mutatja, hogy mára több ezer ember követi hétről hétre az adásokat.
A dm egyik legnagyobb dobásának a fenntarthatóság terén az utántöltő állomások bővítését nevezhetjük: Budapesten már 8, míg vidéken további 16 helyszínen vásárolhatnak csomagolásmentesen öko termékeket a fenntartható alternatíva iránt érdeklődők.
A dm idén ünnepli 30 éves jubileumát, idén a női egészség téma kerül a fókuszba, dm-es szűrőbusz indul útnak az országban, ősszel pedig egy 30 millió forint keretösszegű jótékonysági civil pályázattal is készül a vállalat.
A változó gazdasági körülmények között is igyekszik a vállalat kiszámíthatóságot és biztonságot nyújtani a vásárlóknak, ezért a Mindig megéri tartós ár stratégiának köszönhetően az árak a dm-ben négy hónapig továbbra sem emelkednek. A tartós árak a teljes szortimentet érintik. Az idei évben a dm layout-átalakítással is készül, hogy polcain helyet biztosítson új, innovatív termékeknek, különösen a szépségápolás, egészségmegőrzés és a fenntartható termékek terén. //
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Tudatos beszerzés a fenntartható jövőért
A Rossmann-nál a beszerzés jóval túlmutat az ár- és termékoptimalizáláson:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyíregyházán nyílt meg a Kerekes Kft.-hez tartozó első Príma-üzlet
Ahogyan arról korábban hírt adtunk, 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá…
Tovább olvasom >Vincze Géza: „az előttünk álló közös utat valódi élményként éljük meg”
Vincze Géza 2025 tavaszán vette át az Auchan Magyarország irányítását,…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >