Digitális sikerkampányok – mindenkinek?
Az idei év legsikeresebb hazai reklámkampányainak kulisszái mögé nyerhetnek betekintést az érdeklődők az Effie 2014 Digitális Évkönyv megjelenésével.
Közel száz döntőbe jutott és díjnyertes alkotás vált elektronikusan is elérhetővé, amely a marketingkommunikációval foglalkozó hazai ügynökségek és ügyfeleik leghatékonyabb reklámkampányait, valamint az ezekhez kapcsolódó ötleteket, stratégiákat és elért eredményeket összegzi. A digitális évkönyv azzal a céllal született, hogy a szakma iránt érdeklődők számára konkrét esettanulmányokon keresztül mutassa be azokat a tervezési és kivitelezési folyamatokat, amelyek nélkülözhetetlenek egy valóban sikeres és eredményes reklámkampány megalkotásához.
„Az elmúlt években nyomtatott formában megjelenő évkönyvek után, idén már elektronikusan is hozzáférhetővé tettük a különböző esettanulmányokat és a hozzájuk kapcsolódó kampánystratégiákat gyakorlatában bemutató Effie évkönyvet. A digitális verzió legnagyobb előnye, hogy az eddig elsősorban iparági szereplőknek összeállított, korlátozott példányszámú kiadvány most már egyetlen kattintással elérhető lesz azon érdeklődők számára is, akiknek eddig nem volt lehetőségük erre.” – fogalmazott Aczél László, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) elnöke.
A MAKSZ és a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata közös szervezésében idén tizenharmadik alkalommal került megrendezésre Magyarországon a hatékony kampányok versenye, az Effie. Az objektivitást, függetlenséget és transzparenciát zászlajára tűző reklámhatékonysági versenyre az idei évben rekordszámú nevezés érkezett. A meghirdetett kategóriákba összesen 147 sikeres kampány esettanulmányát küldte be 47 pályázó, amelyből a döntőre 92 pályamű jutott be a zsűri értékelése alapján. A megmérettetés végeredményeként 12 Arany, 15 Ezüst és 25 Bronz Effie díjat vehettek át a legsikeresebb kampányok alkotói.
http://www.effie.hu/downloads/effie-evkonyv-2014_20141125.pdf
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >