Digitális reklámforradalom a német diszkontláncnál: bővíti médiakínálatát a Netto Marken-Discount
A német Netto Marken-Discount új szintre emeli üzleten belüli kommunikációját: mostantól szélesebb hirdetői kör számára is elérhetővé teszi digitális reklámfelületeit.
A fejlesztés keretében a pénztáraknál elhelyezett képernyők és az üzletbejáratoknál található digitális totemek immár nemcsak az FMCG-szektor szereplői, hanem más iparágak hirdetői számára is elérhetők – számolt be az ESM.
A Marketing of Moments (MoM) és az Edeka központ együttműködésével a hirdetők központosított hozzáférést kapnak az üzleten belüli digitális reklámfelületekhez. A rendszer a One Tech Group platformjához csatlakozik, lehetővé téve az adatvezérelt kampánykezelést és programozott foglalásokat.
Az új megoldás nemcsak új hirdetőknek kínál lehetőségeket, de a meglévő partnerek számára is bővebb eszköztárat biztosít, ami révén adatalapú kampánymenedzsment és eredménymérés válik elérhetővé.
A Netto tervezi további digitális érintkezési pontok integrálását is, ezzel stratégiai szintre emelve üzleten belüli reklámportfólióját.
Christina Stylianou, a vállalat kommunikációs vezetője kiemelte:
– 4400 üzletünkben hetente 21,5 millió vásárló fordul meg országszerte. A digitális reklámfelületek megnyitásával a márkák számára új, vonzó lehetőséget kínálunk arra, hogy közvetlenül a vásárlási környezetben lehessenek jelen.
Benedikt Blaß, a MoM ügyvezetője szerint a retail media az egyik legdinamikusabban fejlődő digitális reklámpiaci szegmens, amely közvetlen kapcsolatot teremt a fogyasztókkal közvetlenül azon a helyen, ahol a vásárlási döntések születnek.
Kapcsolódó cikkeink
Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A német nagykereskedelmi árak éves és havi összevetésben is emelkedtek szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával optimalizálja üzleteiben a polcképet és árstratégiáját a Müller
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a magyar kkv-k körében – megjelent a VOSZ Barométer 2025 harmadik negyedéves jelentése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >