Digitális reklámforradalom a német diszkontláncnál: bővíti médiakínálatát a Netto Marken-Discount

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 09. 03. 09:42
🎧 Hallgasd a cikket:

A német Netto Marken-Discount új szintre emeli üzleten belüli kommunikációját: mostantól szélesebb hirdetői kör számára is elérhetővé teszi digitális reklámfelületeit.

A fejlesztés keretében a pénztáraknál elhelyezett képernyők és az üzletbejáratoknál található digitális totemek immár nemcsak az FMCG-szektor szereplői, hanem más iparágak hirdetői számára is elérhetők – számolt be az ESM.

A Marketing of Moments (MoM) és az Edeka központ együttműködésével a hirdetők központosított hozzáférést kapnak az üzleten belüli digitális reklámfelületekhez. A rendszer a One Tech Group platformjához csatlakozik, lehetővé téve az adatvezérelt kampánykezelést és programozott foglalásokat.

Az új megoldás nemcsak új hirdetőknek kínál lehetőségeket, de a meglévő partnerek számára is bővebb eszköztárat biztosít, ami révén adatalapú kampánymenedzsment és eredménymérés válik elérhetővé.

A Netto tervezi további digitális érintkezési pontok integrálását is, ezzel stratégiai szintre emelve üzleten belüli reklámportfólióját.

Christina Stylianou, a vállalat kommunikációs vezetője kiemelte:

– 4400 üzletünkben hetente 21,5 millió vásárló fordul meg országszerte. A digitális reklámfelületek megnyitásával a márkák számára új, vonzó lehetőséget kínálunk arra, hogy közvetlenül a vásárlási környezetben lehessenek jelen.

Benedikt Blaß, a MoM ügyvezetője szerint a retail media az egyik legdinamikusabban fejlődő digitális reklámpiaci szegmens, amely közvetlen kapcsolatot teremt a fogyasztókkal közvetlenül azon a helyen, ahol a vásárlási döntések születnek.

Kapcsolódó cikkeink