Digitális polccímkét vezet be a Lidl Portugáliában
Digitálisra cseréli az árakat jelző hagyományos polccímkéit a Lidl Portugáliában. A kezdeményezés a német diszkontlánc fenntarthatósági vállalásai keretében valósul meg, amivel a lánc üzletenként évente 400 kg papírt spórol.
A teljes hálózatban történő fokozatos bevezetést egy tavaly októberi sikeres kísérleti fázis előzte meg.
A digitális árjelző polccímkék – a folyamatot optimalizálva – közel valós idejű ár- és információváltást tesznek lehetővé. A készletmenedzsment rendszerbe közvetlenül bekötött polccímkékre az információk automatikusan átkerülnek, ami véget vet a bolti (át)árazások összetett, eddig manuálisan végzett folyamatának. A címkék akkumulátorról működnek, míg a jelenlegi ártartók anyagai (papír és műanyag) eltávolítás után újrahasznosításra kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >