Digitális polccímkét vezet be a Lidl Portugáliában
Digitálisra cseréli az árakat jelző hagyományos polccímkéit a Lidl Portugáliában. A kezdeményezés a német diszkontlánc fenntarthatósági vállalásai keretében valósul meg, amivel a lánc üzletenként évente 400 kg papírt spórol.
A teljes hálózatban történő fokozatos bevezetést egy tavaly októberi sikeres kísérleti fázis előzte meg.
A digitális árjelző polccímkék – a folyamatot optimalizálva – közel valós idejű ár- és információváltást tesznek lehetővé. A készletmenedzsment rendszerbe közvetlenül bekötött polccímkékre az információk automatikusan átkerülnek, ami véget vet a bolti (át)árazások összetett, eddig manuálisan végzett folyamatának. A címkék akkumulátorról működnek, míg a jelenlegi ártartók anyagai (papír és műanyag) eltávolítás után újrahasznosításra kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Országszerte több mint 100 Lidl áruház csatlakozik az Élelmiszerbank Adománygyűjtéséhez
A Lidl Magyarország országszerte több mint 100 üzlettel csatlakozik a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Rugalmasabb nyitvatartást sürgetnek a német kereskedelmi szervezetek
Rheinland-Pfalz tartomány ipari és kereskedelmi kamarái, valamint önkormányzati érdekképviseletei rugalmasabb…
Tovább olvasom >