Digitális polccímkét vezet be a Lidl Portugáliában
Digitálisra cseréli az árakat jelző hagyományos polccímkéit a Lidl Portugáliában. A kezdeményezés a német diszkontlánc fenntarthatósági vállalásai keretében valósul meg, amivel a lánc üzletenként évente 400 kg papírt spórol.
A teljes hálózatban történő fokozatos bevezetést egy tavaly októberi sikeres kísérleti fázis előzte meg.
A digitális árjelző polccímkék – a folyamatot optimalizálva – közel valós idejű ár- és információváltást tesznek lehetővé. A készletmenedzsment rendszerbe közvetlenül bekötött polccímkékre az információk automatikusan átkerülnek, ami véget vet a bolti (át)árazások összetett, eddig manuálisan végzett folyamatának. A címkék akkumulátorról működnek, míg a jelenlegi ártartók anyagai (papír és műanyag) eltávolítás után újrahasznosításra kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >