Digitális polccímkét vezet be a Lidl Portugáliában
Digitálisra cseréli az árakat jelző hagyományos polccímkéit a Lidl Portugáliában. A kezdeményezés a német diszkontlánc fenntarthatósági vállalásai keretében valósul meg, amivel a lánc üzletenként évente 400 kg papírt spórol.
A teljes hálózatban történő fokozatos bevezetést egy tavaly októberi sikeres kísérleti fázis előzte meg.
A digitális árjelző polccímkék – a folyamatot optimalizálva – közel valós idejű ár- és információváltást tesznek lehetővé. A készletmenedzsment rendszerbe közvetlenül bekötött polccímkékre az információk automatikusan átkerülnek, ami véget vet a bolti (át)árazások összetett, eddig manuálisan végzett folyamatának. A címkék akkumulátorról működnek, míg a jelenlegi ártartók anyagai (papír és műanyag) eltávolítás után újrahasznosításra kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >