Digitális mérföldkő az amerikai Ahold Delhaize életében
Befejezte az Ahold Delhaize USA saját fejlesztésű digitális és e-kereskedelmi platformjának bevezetését mind az öt amerikai láncában.
A cikk a Trade magazin 2025/12-2026.01. lapszámában olvasható.
A felhőalapú rendszer több mint 2000 üzletet és webshopot kapcsol össze, heti több mint 26 millió vásárlót kiszolgálva. A házon belül fejlesztett és működtetett platform valamennyi lánc számára biztosítja az e-kereskedelmi működést, a digitális kapcsolattartást és a személyre szabott vásárlói élményeket. Ez magában foglalja a weboldalak teljesítményének javítását, az egyszerűbb fiókkezelést, a személyes promóciókat, az online rendelési és kiszállítási folyamatok nagyobb fokú integrációját, valamint a fejlettebb hirdetési és retail média lehetőségeket, hozzájárulva az amerikai láncok évi 59 milliárd dolláros árbevételéhez.
A projekt az Ahold Delhaize „Growing Together” stratégiájába illeszkedik.
Kapcsolódó cikkeink
Többet főznének az X- és Y-generációk tagjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarországra érkezett a Sensobus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Éttermi minőség?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hiába feszült a magyarok fele a karácsonyi ajándékok miatt, a minőségből nem adunk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A pénztárca mellett az értékek is számítanak – így változik a magyarok vásárlása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

