Digitális hűségkártya a Lidl Belgiumtól
Kibocsájtotta első digitális hűségkártyáját a Lidl Belgium. A kártya a Lidl Plus appon keresztül érhető el.
A hűségprogram számos előnyhöz juttatja a vásárlókat.
A kiskereskedő öt hónapon át tesztelte a szolgáltatást a Lidl alkalmazottai körében.
Kapcsolódó cikkeink
Vita robbant ki a Tesco vezérigazgatójának hűségkártya-adataival kapcsolatos javaslata körül
Ken Murphy, a Tesco vezérigazgatója élénk vitát váltott ki az…
Tovább olvasom >2,6 milliárd forinttal támogatta a nyugdíjasokat a Tesco és itt nem áll meg
2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco…
Tovább olvasom >Új digitális innovációs központot nyitott a Kerry Group
A Kerry Group új digitális innovációs központot nyitott, amellyel a…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >