Digitális hűségkártya a Lidl Belgiumtól
Kibocsájtotta első digitális hűségkártyáját a Lidl Belgium. A kártya a Lidl Plus appon keresztül érhető el.
A hűségprogram számos előnyhöz juttatja a vásárlókat.
A kiskereskedő öt hónapon át tesztelte a szolgáltatást a Lidl alkalmazottai körében.
Kapcsolódó cikkeink
Új digitális innovációs központot nyitott a Kerry Group
A Kerry Group új digitális innovációs központot nyitott, amellyel a…
Tovább olvasom >RetailZoom: A vásárlói hűség a mentőöv az inflációs válság idején
A RetailZoom ügyvezető igazgatója, Andreas Christou a Business Daysen elhangzott…
Tovább olvasom >A digitális megoldásoknak a képzelet sem szab határt
A digitalizáció és a fenntartható konstrukciók iránti megnövekedett igény összetettebb…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Több rekord is megdőlt az V. Tisza-tavi PET Kupán
Június 27-30. között rendezte meg a PET Kupa Egyesület az…
Tovább olvasom >Nagy István: a magyar borászok ott vannak a nemzetközi szakmai élvonalban
A magyar borászok ott vannak a nemzetközi szakmai élvonalban, Európában…
Tovább olvasom >Befektetőre talált a Megoldások a holnapért korábbi díjazottja
Játékos módon tanít programozást gyerekeknek a 18 éves vállalkozó robotika…
Tovább olvasom >