Digitális hűségkártya a Lidl Belgiumtól
Kibocsájtotta első digitális hűségkártyáját a Lidl Belgium. A kártya a Lidl Plus appon keresztül érhető el.
A hűségprogram számos előnyhöz juttatja a vásárlókat.
A kiskereskedő öt hónapon át tesztelte a szolgáltatást a Lidl alkalmazottai körében.
Kapcsolódó cikkeink
Vita robbant ki a Tesco vezérigazgatójának hűségkártya-adataival kapcsolatos javaslata körül
Ken Murphy, a Tesco vezérigazgatója élénk vitát váltott ki az…
Tovább olvasom >2,6 milliárd forinttal támogatta a nyugdíjasokat a Tesco és itt nem áll meg
2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco…
Tovább olvasom >Új digitális innovációs központot nyitott a Kerry Group
A Kerry Group új digitális innovációs központot nyitott, amellyel a…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >