Magazin: Digitális forradalom a dolgozói juttatásokban
A világ digitalizálódásához alkalmazkodva megjelentek az Edenred új, modern, Mastercard alapú kártyás termékei.
A vállalat meghatározó szereplője a dolgozói juttatások piacának, fő stratégiai partnere világszinten a Mastercard. Ennek köszönhetően az Edenred által kínált prepaid kártyás megoldások a bankkártyákhoz hasonlóan kényelmes, gyors és biztonságos contactless fizetési lehetőséget biztosítanak, online felhasználhatósággal és akár kézpénzfelvételi lehetőséggel, vagy akár ajándékként is adható anonim megoldásként. A magyar piacon hamarosan megjelennek a Mastercard alapú SZÉP kártyával.
– Az Edenred 27 éves hazai piaci tapasztalata, technológiai felkészültsége és rendkívül széles körű hálózata lehetőséget ad, arra, hogy a Mastercard technológiákat kihasználva, rendkívül nagyfokú rugalmassággal alakítson ki megoldásokat az ügyféligényeknek megfelelően, akár egyedi designú, adott régióra vagy üzletkategóriára, vagy egyéb szempont szerinti beállításokkal, amelyeknek tulajdonképpen csak a csillagos ég szab határt – hangsúlyozta az ecommerce.hu oldalán megjelent interjúban Halász Péter, az Edenred Magyarország elfogadóhelyi kapcsolatokért és telesales területért felelős vezetője.
Tapasztalatuk szerint a vállalkozások kétharmada továbbra is használja a dolgozói juttatásokat motiválásra, munkaerő-megtartásra, 44%-uk pedig más típusú juttatást is ad a SZÉP kártya mellett.
A járvány hatása kettős: egyrészt azon cégeknél, ahol jelentős volt a visszaesés, előfordul, hogy felfüggesztették a juttatásokat, ugyanakkor a munkáltatók jelentősebb része látja, hogy a munkavállalók megnövekedett kiadásait széles körben elkölthető juttatással kell támogatniuk. Erre a szochó csökkentéséből adódó céges megtakarítás és a minimálbér 10%-áig kedvezményes adózással adható csekély értékű ajándék lehetőséget is ad, olvasható az interjúban. //
Kapcsolódó cikkeink
Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard
A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >A skandinávok az érintésmentes fizetést szeretik, a németek viszont a készpénzhez ragaszkodnak
Míg Németországban és Ausztriában továbbra is a készpénzes fizetés a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >