Magazin: Digitális forradalom a dolgozói juttatásokban
A világ digitalizálódásához alkalmazkodva megjelentek az Edenred új, modern, Mastercard alapú kártyás termékei.
A vállalat meghatározó szereplője a dolgozói juttatások piacának, fő stratégiai partnere világszinten a Mastercard. Ennek köszönhetően az Edenred által kínált prepaid kártyás megoldások a bankkártyákhoz hasonlóan kényelmes, gyors és biztonságos contactless fizetési lehetőséget biztosítanak, online felhasználhatósággal és akár kézpénzfelvételi lehetőséggel, vagy akár ajándékként is adható anonim megoldásként. A magyar piacon hamarosan megjelennek a Mastercard alapú SZÉP kártyával.
– Az Edenred 27 éves hazai piaci tapasztalata, technológiai felkészültsége és rendkívül széles körű hálózata lehetőséget ad, arra, hogy a Mastercard technológiákat kihasználva, rendkívül nagyfokú rugalmassággal alakítson ki megoldásokat az ügyféligényeknek megfelelően, akár egyedi designú, adott régióra vagy üzletkategóriára, vagy egyéb szempont szerinti beállításokkal, amelyeknek tulajdonképpen csak a csillagos ég szab határt – hangsúlyozta az ecommerce.hu oldalán megjelent interjúban Halász Péter, az Edenred Magyarország elfogadóhelyi kapcsolatokért és telesales területért felelős vezetője.
Tapasztalatuk szerint a vállalkozások kétharmada továbbra is használja a dolgozói juttatásokat motiválásra, munkaerő-megtartásra, 44%-uk pedig más típusú juttatást is ad a SZÉP kártya mellett.
A járvány hatása kettős: egyrészt azon cégeknél, ahol jelentős volt a visszaesés, előfordul, hogy felfüggesztették a juttatásokat, ugyanakkor a munkáltatók jelentősebb része látja, hogy a munkavállalók megnövekedett kiadásait széles körben elkölthető juttatással kell támogatniuk. Erre a szochó csökkentéséből adódó céges megtakarítás és a minimálbér 10%-áig kedvezményes adózással adható csekély értékű ajándék lehetőséget is ad, olvasható az interjúban. //
Kapcsolódó cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >