Magazin: Digitális forradalom a dolgozói juttatásokban
A világ digitalizálódásához alkalmazkodva megjelentek az Edenred új, modern, Mastercard alapú kártyás termékei.
A vállalat meghatározó szereplője a dolgozói juttatások piacának, fő stratégiai partnere világszinten a Mastercard. Ennek köszönhetően az Edenred által kínált prepaid kártyás megoldások a bankkártyákhoz hasonlóan kényelmes, gyors és biztonságos contactless fizetési lehetőséget biztosítanak, online felhasználhatósággal és akár kézpénzfelvételi lehetőséggel, vagy akár ajándékként is adható anonim megoldásként. A magyar piacon hamarosan megjelennek a Mastercard alapú SZÉP kártyával.
– Az Edenred 27 éves hazai piaci tapasztalata, technológiai felkészültsége és rendkívül széles körű hálózata lehetőséget ad, arra, hogy a Mastercard technológiákat kihasználva, rendkívül nagyfokú rugalmassággal alakítson ki megoldásokat az ügyféligényeknek megfelelően, akár egyedi designú, adott régióra vagy üzletkategóriára, vagy egyéb szempont szerinti beállításokkal, amelyeknek tulajdonképpen csak a csillagos ég szab határt – hangsúlyozta az ecommerce.hu oldalán megjelent interjúban Halász Péter, az Edenred Magyarország elfogadóhelyi kapcsolatokért és telesales területért felelős vezetője.
Tapasztalatuk szerint a vállalkozások kétharmada továbbra is használja a dolgozói juttatásokat motiválásra, munkaerő-megtartásra, 44%-uk pedig más típusú juttatást is ad a SZÉP kártya mellett.
A járvány hatása kettős: egyrészt azon cégeknél, ahol jelentős volt a visszaesés, előfordul, hogy felfüggesztették a juttatásokat, ugyanakkor a munkáltatók jelentősebb része látja, hogy a munkavállalók megnövekedett kiadásait széles körben elkölthető juttatással kell támogatniuk. Erre a szochó csökkentéséből adódó céges megtakarítás és a minimálbér 10%-áig kedvezményes adózással adható csekély értékű ajándék lehetőséget is ad, olvasható az interjúban. //
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >