Digitális fejlesztés a boltokban: összefog a Nielsen IQ és a Vusion Group

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 05. 16. 09:05

Stratégiai együttműködést jelentett be a Nielsen IQ piackutató cég és a digitális kereskedelmi megoldásokra specializálódott Vusion Group, melynek célja a hagyományos bolti környezet technológiai fejlesztése, különösen mesterséges intelligencia (AI) segítségével.

A partnerség középpontjában az értékesítési adatok, polcinformációk és fogyasztói adatok összekapcsolása és közös elemzése áll, minek révén adatvezérelt döntések születhetnek az árképzés, a termékkínálat, a promóciók és a logisztika területén is.

A Nielsen IQ globális szereplő a piackutatásban, míg a Vusion Group digitális árcímkéket és intelligens rendszereket fejleszt a kiskereskedelem számára. Mindkét vállalat több mint 100 országban van jelen. A közös megoldások elsőként az Egyesült Államokban, Franciaországban és Olaszországban debütálnak, de hamarosan más európai, közel-keleti és észak-amerikai piacokra is kiterjesztik azokat a felek.

Kapcsolódó cikkeink