Digitális fejlesztés a boltokban: összefog a Nielsen IQ és a Vusion Group
Stratégiai együttműködést jelentett be a Nielsen IQ piackutató cég és a digitális kereskedelmi megoldásokra specializálódott Vusion Group, melynek célja a hagyományos bolti környezet technológiai fejlesztése, különösen mesterséges intelligencia (AI) segítségével.
A partnerség középpontjában az értékesítési adatok, polcinformációk és fogyasztói adatok összekapcsolása és közös elemzése áll, minek révén adatvezérelt döntések születhetnek az árképzés, a termékkínálat, a promóciók és a logisztika területén is.
A Nielsen IQ globális szereplő a piackutatásban, míg a Vusion Group digitális árcímkéket és intelligens rendszereket fejleszt a kiskereskedelem számára. Mindkét vállalat több mint 100 országban van jelen. A közös megoldások elsőként az Egyesült Államokban, Franciaországban és Olaszországban debütálnak, de hamarosan más európai, közel-keleti és észak-amerikai piacokra is kiterjesztik azokat a felek.
Kapcsolódó cikkeink
Így alakítja át a munkaerőpiacot az AI-alapú keresés
Az elmúlt években alapvetően változtak meg az emberek információkeresési szokásai:…
Tovább olvasom >Hitelkártya egy perc alatt – az AI új szintre emeli a bankolást
A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia nem csupán…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztéium
Magyarországon a kereskedelmi beruházások több, mint 10 százalékkal visszaestek, a…
Tovább olvasom >