Digitális fejlesztés a boltokban: összefog a Nielsen IQ és a Vusion Group
Stratégiai együttműködést jelentett be a Nielsen IQ piackutató cég és a digitális kereskedelmi megoldásokra specializálódott Vusion Group, melynek célja a hagyományos bolti környezet technológiai fejlesztése, különösen mesterséges intelligencia (AI) segítségével.
A partnerség középpontjában az értékesítési adatok, polcinformációk és fogyasztói adatok összekapcsolása és közös elemzése áll, minek révén adatvezérelt döntések születhetnek az árképzés, a termékkínálat, a promóciók és a logisztika területén is.
A Nielsen IQ globális szereplő a piackutatásban, míg a Vusion Group digitális árcímkéket és intelligens rendszereket fejleszt a kiskereskedelem számára. Mindkét vállalat több mint 100 országban van jelen. A közös megoldások elsőként az Egyesült Államokban, Franciaországban és Olaszországban debütálnak, de hamarosan más európai, közel-keleti és észak-amerikai piacokra is kiterjesztik azokat a felek.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő boltja már nyitva van
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával újít a Magnum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: Hitelkártya egy perc alatt – új korszak a bankolásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Diákverseny a mozgás és a botanika jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tartósítás biztonságosan: Nébih-tippek a vegán kamrához
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megújítja az Aldi US saját márkás termékeinek csomagolását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >