Digitális blokk
Az ünnepek közeledtével egyre több amerikai üzlet vezeti be a digitális blokkot, ami kényelmet biztosít, megkönnyíti az ünnepek utáni árucsererohamot, ugyanakkor kaput nyit az e-mail marketing felé. A boltok pénztárainál felajánlják, hogy az elkészült számlát a megadott e-mail címre juttatják el. Sokan évek óta sürgették a digitalizáció eme formáját, de maradtak jócskán szkeptikusok is, akik a kereskedőknél felhalmozódó személyes adatok sorsát firtatják.
A Sears már tavaly bevezette az E-blokkot, amit mobiltelefonra is ki tudnak küldeni, és egy webes felületen is elérhetnek a vásárlók. Ez akkor is rendelkezésre áll, ha az összes papíros számla, jótállás és az e-mail kiküldés is elveszett. A digitális blokk csökkenteni fogja a jogtalan árucserék kezdeményezését is, amin dollármilliókat takaríthatnak meg kereskedők.
Az újdonságra nyitott vagy digitálisan magasan szocializált vevők üdvözölték az újítást, legtöbben a papírok lefűzése helyett a számítógépen való archiválás, rendezés lehetőségének örülnek. A kétkedők a személyes költésekről egyre mélyebb információkkal rendelkező kereskedőktől tartanak, a személyre szabott, e-mailes ajánlatok áradatát vetítik előre. Egy detroiti hölgy pedig arról panaszkodott, hogy a férje előbb nyitotta meg az e-maileket, így mire ő hazaért a bevásárolt cikkekkel, a férj már értesült arról, mi is van a csomagokban. Nincsenek többé apró titkok, meglepetések! – hangoztatta a csalódott vásárló.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gulyás Gergely: komplex akciótervvel készül a kormány az élelmiszerárak túlzott emelésének letörésére
Első lépésként komplex akciótervvel készül a kormány az infláció és…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >