Digitális blokk
Az ünnepek közeledtével egyre több amerikai üzlet vezeti be a digitális blokkot, ami kényelmet biztosít, megkönnyíti az ünnepek utáni árucsererohamot, ugyanakkor kaput nyit az e-mail marketing felé. A boltok pénztárainál felajánlják, hogy az elkészült számlát a megadott e-mail címre juttatják el. Sokan évek óta sürgették a digitalizáció eme formáját, de maradtak jócskán szkeptikusok is, akik a kereskedőknél felhalmozódó személyes adatok sorsát firtatják.
A Sears már tavaly bevezette az E-blokkot, amit mobiltelefonra is ki tudnak küldeni, és egy webes felületen is elérhetnek a vásárlók. Ez akkor is rendelkezésre áll, ha az összes papíros számla, jótállás és az e-mail kiküldés is elveszett. A digitális blokk csökkenteni fogja a jogtalan árucserék kezdeményezését is, amin dollármilliókat takaríthatnak meg kereskedők.
Az újdonságra nyitott vagy digitálisan magasan szocializált vevők üdvözölték az újítást, legtöbben a papírok lefűzése helyett a számítógépen való archiválás, rendezés lehetőségének örülnek. A kétkedők a személyes költésekről egyre mélyebb információkkal rendelkező kereskedőktől tartanak, a személyre szabott, e-mailes ajánlatok áradatát vetítik előre. Egy detroiti hölgy pedig arról panaszkodott, hogy a férje előbb nyitotta meg az e-maileket, így mire ő hazaért a bevásárolt cikkekkel, a férj már értesült arról, mi is van a csomagokban. Nincsenek többé apró titkok, meglepetések! – hangoztatta a csalódott vásárló.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Fagyos tavasz, súlyos károk: összeomolhat a gyümölcstermés 2025-ben
Az áprilisi fagyok komoly pusztítást végeztek a magyar gyümölcstermesztésben: egyes…
Tovább olvasom >