Digitális ártáblákat vezet be a Lidl
A Lidl Magyarország újításként bevezeti a digitális ártáblákat, amelyek lehetővé teszik az akciók és információk valós időben történő frissítését.
Nem titok, hogy az új intézkedéssel az innováció és a hibák minimalizálása a cél. A papíralapú árcímkéket eltávolítják, mivel azok bonyolultsága hibákra adhat lehetőséget.
A digitális címkék automatikusan frissülnek a készletgazdálkodási rendszerrel való összekapcsolás révén, ami egyszerűsíti az árak nyomtatását és az üzletekben történő elhelyezését.
Kapcsolódó cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton átúszás
Közeledik Magyarország egyik legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a 43. Lidl Balaton-átúszás. Több,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >