Digitális ártáblákat vezet be a Lidl
A Lidl Magyarország újításként bevezeti a digitális ártáblákat, amelyek lehetővé teszik az akciók és információk valós időben történő frissítését.
Nem titok, hogy az új intézkedéssel az innováció és a hibák minimalizálása a cél. A papíralapú árcímkéket eltávolítják, mivel azok bonyolultsága hibákra adhat lehetőséget.
A digitális címkék automatikusan frissülnek a készletgazdálkodási rendszerrel való összekapcsolás révén, ami egyszerűsíti az árak nyomtatását és az üzletekben történő elhelyezését.
Kapcsolódó cikkeink
Árcsökkentés a Lidlnél: Népszerű vajak érhetőek el olcsóbban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megérkezett a Publicis Groupe éves Jókívánság üzenete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >December 24–25-én országszerte zárva tartanak a McDonald’s éttermek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
