Digitális ártáblákat vezet be a Lidl
A Lidl Magyarország újításként bevezeti a digitális ártáblákat, amelyek lehetővé teszik az akciók és információk valós időben történő frissítését.
Nem titok, hogy az új intézkedéssel az innováció és a hibák minimalizálása a cél. A papíralapú árcímkéket eltávolítják, mivel azok bonyolultsága hibákra adhat lehetőséget.
A digitális címkék automatikusan frissülnek a készletgazdálkodási rendszerrel való összekapcsolás révén, ami egyszerűsíti az árak nyomtatását és az üzletekben történő elhelyezését.
Kapcsolódó cikkeink
Megőrizte sikerét a Lidl: Továbbra is a kiskereskedelem legvonzóbb munkahelye
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >11 milliárd eurós adatközpontot létesít a Schwarz Digits
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >158 tonna élelmiszerrel segítettek a Lidl vásárlói az Élelmiszerbank karácsonyi akcióján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén sem drágul a karácsonyi hal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így költenek a magyarok karácsonykor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A körforgásban tartott csomagolás akár milliárdos megtakarítást eredményezhet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

