Digitális ártáblákat vezet be a Lidl
A Lidl Magyarország újításként bevezeti a digitális ártáblákat, amelyek lehetővé teszik az akciók és információk valós időben történő frissítését.
Nem titok, hogy az új intézkedéssel az innováció és a hibák minimalizálása a cél. A papíralapú árcímkéket eltávolítják, mivel azok bonyolultsága hibákra adhat lehetőséget.
A digitális címkék automatikusan frissülnek a készletgazdálkodási rendszerrel való összekapcsolás révén, ami egyszerűsíti az árak nyomtatását és az üzletekben történő elhelyezését.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl 2030-ig meghosszabbítja partnerségét az UEFA Women’s National Team programmal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szupermarketizáció 2.0, avagy új fejlődési szakaszba lépett a Lidl Szlovákiában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tartósan csökkenti egyes csokoládék árát a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új élelmiszertanúsítvány az ultrafeldolgozott összetevőktől mentes termékeknek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kolbászok, szalámik, taktikák
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: újra Magyarország legjobb fenntarthatósági bankja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
