Digitális ártáblákat vezet be a Lidl
A Lidl Magyarország újításként bevezeti a digitális ártáblákat, amelyek lehetővé teszik az akciók és információk valós időben történő frissítését.
Nem titok, hogy az új intézkedéssel az innováció és a hibák minimalizálása a cél. A papíralapú árcímkéket eltávolítják, mivel azok bonyolultsága hibákra adhat lehetőséget.
A digitális címkék automatikusan frissülnek a készletgazdálkodási rendszerrel való összekapcsolás révén, ami egyszerűsíti az árak nyomtatását és az üzletekben történő elhelyezését.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >