Diákoknak kínál vonzó (nem csak) szezonális munkalehetőséget a Lidl Magyarország
A Lidl Magyarország idén is széleskörű szezonális munkalehetőséget kínál diákok számára, különösen a nyári időszakban. A kiskereskedelmi lánc a balatoni régióban és a Velencei-tónál található szezonboltjaiban, valamint kiemelt áruházaiban foglalkoztatja a diákokat, akik ugyanakkor az év közben is lehetőséget kapnak munkavégzésre a vállalatnál.

Heti 40 órás munkavégzés esetén bruttó 588 ezer forintos havi fizetésre számíthatnak a diák
A diákok elsősorban kékgalléros munkakörökben, logisztikai központokban és a budapesti központi irodaházban dolgoznak. A nyári időszakban jelentősen megnő az idénymunkát vállaló diákok száma, különösen a szezonboltjaikban, amelyek a turisztikailag kiemelt helyszíneken találhatók.
A Lidl a hatályos jogszabályoknak megfelelően nappali műszakban, előírt pihenőidők és heti két pihenőnap mellett, maximum napi 8 órában foglalkoztat diákokat, akár már 15 éves kortól, szülői beleegyezéssel. A diákok szezonális munkára április 1. és augusztus 31. között csatlakozhatnak a Lidl állományához, így az idei szezonra már csak néhány nap maradt.
A diákok kiemelt bér mellett ugyanazokban a juttatásokban részesülnek, mint a határozatlan idejű munkavállalók. Heti 40 órás munkavégzés esetén bruttó 588 ezer forintos havi fizetésre számíthatnak, amelyet béren kívüli juttatások egészítenek ki. Ezek közé tartozik a szállás biztosítása, a munkába járás támogatása, valamint a Lidl-kártya és a vállalat egészségprogramjában való részvétel, amely plusz egy nap szabadságot is biztosít ingyenes szűrővizsgálat céljából.
A Lidl Magyarország ezzel a lehetőséggel nemcsak a diákok számára kínál vonzó munkát, hanem hozzájárul ahhoz is, hogy a fiatalok értékes tapasztalatokat szerezzenek a munka világában, miközben anyagi szempontból is előnyös feltételek mellett dolgozhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >