Diákoknak kínál vonzó (nem csak) szezonális munkalehetőséget a Lidl Magyarország
A Lidl Magyarország idén is széleskörű szezonális munkalehetőséget kínál diákok számára, különösen a nyári időszakban. A kiskereskedelmi lánc a balatoni régióban és a Velencei-tónál található szezonboltjaiban, valamint kiemelt áruházaiban foglalkoztatja a diákokat, akik ugyanakkor az év közben is lehetőséget kapnak munkavégzésre a vállalatnál.

Heti 40 órás munkavégzés esetén bruttó 588 ezer forintos havi fizetésre számíthatnak a diák
A diákok elsősorban kékgalléros munkakörökben, logisztikai központokban és a budapesti központi irodaházban dolgoznak. A nyári időszakban jelentősen megnő az idénymunkát vállaló diákok száma, különösen a szezonboltjaikban, amelyek a turisztikailag kiemelt helyszíneken találhatók.
A Lidl a hatályos jogszabályoknak megfelelően nappali műszakban, előírt pihenőidők és heti két pihenőnap mellett, maximum napi 8 órában foglalkoztat diákokat, akár már 15 éves kortól, szülői beleegyezéssel. A diákok szezonális munkára április 1. és augusztus 31. között csatlakozhatnak a Lidl állományához, így az idei szezonra már csak néhány nap maradt.
A diákok kiemelt bér mellett ugyanazokban a juttatásokban részesülnek, mint a határozatlan idejű munkavállalók. Heti 40 órás munkavégzés esetén bruttó 588 ezer forintos havi fizetésre számíthatnak, amelyet béren kívüli juttatások egészítenek ki. Ezek közé tartozik a szállás biztosítása, a munkába járás támogatása, valamint a Lidl-kártya és a vállalat egészségprogramjában való részvétel, amely plusz egy nap szabadságot is biztosít ingyenes szűrővizsgálat céljából.
A Lidl Magyarország ezzel a lehetőséggel nemcsak a diákok számára kínál vonzó munkát, hanem hozzájárul ahhoz is, hogy a fiatalok értékes tapasztalatokat szerezzenek a munka világában, miközben anyagi szempontból is előnyös feltételek mellett dolgozhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >