Diákoknak kínál vonzó (nem csak) szezonális munkalehetőséget a Lidl Magyarország
A Lidl Magyarország idén is széleskörű szezonális munkalehetőséget kínál diákok számára, különösen a nyári időszakban. A kiskereskedelmi lánc a balatoni régióban és a Velencei-tónál található szezonboltjaiban, valamint kiemelt áruházaiban foglalkoztatja a diákokat, akik ugyanakkor az év közben is lehetőséget kapnak munkavégzésre a vállalatnál.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/0913_Lidl-DK_1beb31e3-cfee-41ab-b42e-7eddf4e0b7d3-w_960-300x194.jpg)
Heti 40 órás munkavégzés esetén bruttó 588 ezer forintos havi fizetésre számíthatnak a diák
A diákok elsősorban kékgalléros munkakörökben, logisztikai központokban és a budapesti központi irodaházban dolgoznak. A nyári időszakban jelentősen megnő az idénymunkát vállaló diákok száma, különösen a szezonboltjaikban, amelyek a turisztikailag kiemelt helyszíneken találhatók.
A Lidl a hatályos jogszabályoknak megfelelően nappali műszakban, előírt pihenőidők és heti két pihenőnap mellett, maximum napi 8 órában foglalkoztat diákokat, akár már 15 éves kortól, szülői beleegyezéssel. A diákok szezonális munkára április 1. és augusztus 31. között csatlakozhatnak a Lidl állományához, így az idei szezonra már csak néhány nap maradt.
A diákok kiemelt bér mellett ugyanazokban a juttatásokban részesülnek, mint a határozatlan idejű munkavállalók. Heti 40 órás munkavégzés esetén bruttó 588 ezer forintos havi fizetésre számíthatnak, amelyet béren kívüli juttatások egészítenek ki. Ezek közé tartozik a szállás biztosítása, a munkába járás támogatása, valamint a Lidl-kártya és a vállalat egészségprogramjában való részvétel, amely plusz egy nap szabadságot is biztosít ingyenes szűrővizsgálat céljából.
A Lidl Magyarország ezzel a lehetőséggel nemcsak a diákok számára kínál vonzó munkát, hanem hozzájárul ahhoz is, hogy a fiatalok értékes tapasztalatokat szerezzenek a munka világában, miközben anyagi szempontból is előnyös feltételek mellett dolgozhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >