Diákoknak kínál vonzó (nem csak) szezonális munkalehetőséget a Lidl Magyarország
A Lidl Magyarország idén is széleskörű szezonális munkalehetőséget kínál diákok számára, különösen a nyári időszakban. A kiskereskedelmi lánc a balatoni régióban és a Velencei-tónál található szezonboltjaiban, valamint kiemelt áruházaiban foglalkoztatja a diákokat, akik ugyanakkor az év közben is lehetőséget kapnak munkavégzésre a vállalatnál.

Heti 40 órás munkavégzés esetén bruttó 588 ezer forintos havi fizetésre számíthatnak a diák
A diákok elsősorban kékgalléros munkakörökben, logisztikai központokban és a budapesti központi irodaházban dolgoznak. A nyári időszakban jelentősen megnő az idénymunkát vállaló diákok száma, különösen a szezonboltjaikban, amelyek a turisztikailag kiemelt helyszíneken találhatók.
A Lidl a hatályos jogszabályoknak megfelelően nappali műszakban, előírt pihenőidők és heti két pihenőnap mellett, maximum napi 8 órában foglalkoztat diákokat, akár már 15 éves kortól, szülői beleegyezéssel. A diákok szezonális munkára április 1. és augusztus 31. között csatlakozhatnak a Lidl állományához, így az idei szezonra már csak néhány nap maradt.
A diákok kiemelt bér mellett ugyanazokban a juttatásokban részesülnek, mint a határozatlan idejű munkavállalók. Heti 40 órás munkavégzés esetén bruttó 588 ezer forintos havi fizetésre számíthatnak, amelyet béren kívüli juttatások egészítenek ki. Ezek közé tartozik a szállás biztosítása, a munkába járás támogatása, valamint a Lidl-kártya és a vállalat egészségprogramjában való részvétel, amely plusz egy nap szabadságot is biztosít ingyenes szűrővizsgálat céljából.
A Lidl Magyarország ezzel a lehetőséggel nemcsak a diákok számára kínál vonzó munkát, hanem hozzájárul ahhoz is, hogy a fiatalok értékes tapasztalatokat szerezzenek a munka világában, miközben anyagi szempontból is előnyös feltételek mellett dolgozhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Új márkát indít a Lidl Svájcban a hazai termékek népszerűsítésére
Május 8-án jelent meg svájci üzleteiben a Lidl új Qualité…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >