Diákoknak kínál vonzó (nem csak) szezonális munkalehetőséget a Lidl Magyarország
A Lidl Magyarország idén is széleskörű szezonális munkalehetőséget kínál diákok számára, különösen a nyári időszakban. A kiskereskedelmi lánc a balatoni régióban és a Velencei-tónál található szezonboltjaiban, valamint kiemelt áruházaiban foglalkoztatja a diákokat, akik ugyanakkor az év közben is lehetőséget kapnak munkavégzésre a vállalatnál.

Heti 40 órás munkavégzés esetén bruttó 588 ezer forintos havi fizetésre számíthatnak a diák
A diákok elsősorban kékgalléros munkakörökben, logisztikai központokban és a budapesti központi irodaházban dolgoznak. A nyári időszakban jelentősen megnő az idénymunkát vállaló diákok száma, különösen a szezonboltjaikban, amelyek a turisztikailag kiemelt helyszíneken találhatók.
A Lidl a hatályos jogszabályoknak megfelelően nappali műszakban, előírt pihenőidők és heti két pihenőnap mellett, maximum napi 8 órában foglalkoztat diákokat, akár már 15 éves kortól, szülői beleegyezéssel. A diákok szezonális munkára április 1. és augusztus 31. között csatlakozhatnak a Lidl állományához, így az idei szezonra már csak néhány nap maradt.
A diákok kiemelt bér mellett ugyanazokban a juttatásokban részesülnek, mint a határozatlan idejű munkavállalók. Heti 40 órás munkavégzés esetén bruttó 588 ezer forintos havi fizetésre számíthatnak, amelyet béren kívüli juttatások egészítenek ki. Ezek közé tartozik a szállás biztosítása, a munkába járás támogatása, valamint a Lidl-kártya és a vállalat egészségprogramjában való részvétel, amely plusz egy nap szabadságot is biztosít ingyenes szűrővizsgálat céljából.
A Lidl Magyarország ezzel a lehetőséggel nemcsak a diákok számára kínál vonzó munkát, hanem hozzájárul ahhoz is, hogy a fiatalok értékes tapasztalatokat szerezzenek a munka világában, miközben anyagi szempontból is előnyös feltételek mellett dolgozhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Új márkaidentitás a Lidlnél: középpontban a mozgás öröme
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, „FIND YOUR…
Tovább olvasom >Erősen indul a grillszezon a Lidlnél
A Lidl Magyarország több mint 60 típusú és ízesítésű frisshússal és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >