A diákok döntöttek: FMCG – munkahely Nívódíjat kapott a P&G Magyarország – most te is csatlakozhatsz a csapathoz!
A PwC Magyarország és a Trade magazin Idén először adta át a legjobb FMCG – munkahely nívódíjakat a Business Days konferencia keretében. A választása alapján a Procter&Gamble az egyik legjobbra értékelt munkáltató az FMCG szektorban. A vállalat most egy egyedülálló lehetőséget kínál diákoknak a világ minden tájáról – beleértve a magyar tanulókat is – a legtehetségesebbek a P&G CEO Challenge programhoz csatlakozva betekintést nyerhetnek egy milliódolláros globális nagyvállalat működésébe.
A vállalatok rangsorát a PwC által közel 15 ezer, 16–26 éves diák közreműködésével készített felmérésre alapozták. A tanulók által legtöbbször kiemelt cégek kaptak helyet a legjobbak között. Összességében 4, magyar székhelyet is üzemeltető FMCG vállalat – köztük a P&G Magyarország is – részesült Nívódíjban a diákok választása alapján.
A felmérésből kiderült, hogy a megkérdezettek számára a munka és a magánélet egyensúlya, valamint a rugalmas munkavégzés a legfontosabb szempont munkahelyválasztásuk során. A második helyen a munkakörnyezet, a munkatársakkal való viszony áll, míg a fizetés csak a harmadik legmeghatározóbb tényező a fiatalok számára az ideális munkahely megtalálásakor.
„Az ehhez hasonló elismerések adják a legjobb visszajelzést a mindennapok során végzett munkánkról. A P&G-nél – a világszínvonalú márkákkal való izgalmas munka mellett – fontos a rugalmasság, a motiváló munkakörnyezet és a barátságos légkör. Örülünk, hogy ez a fiatal generáció már most értékeli és elismeri ezeket az értékeket. Az éppen futó P&G CEO Challange program kapcsán pontosan ilyen fiatal tehetséges diákoknak szeretnénk lehetőséget adni a csapatunkhoz való csatlakozásra és arra, hogy saját maguk is megtapasztalják, milyen a P&G-nél dolgozni” – mondta Karolina Bartelak, a P&G közép-európai talent menedzsere
A globálisan meghirdetett P&G CEO Challange keretében a világ összes diákjával együtt a magyar tanulók is lehetőséget kapnak arra, hogy csatlakozhassanak a P&G csapatához. A kihívás részeként a diákoknak a head&shoulders egy új termékének bevezetésére globálisan alkalmazható stratégia tervet kell készíteniük. A vállalat célja, hogy olyan tehetséges fiatalokat találjanak, akiknek akár a P&G csapatához is lehetőségük lesz csatlakozni. A pályázók november 20-ig adhatják le jelentkezésüket a www.pgceochallenge.eu oldalon.
P&G CEO Challenge négy szakaszból áll, beleértve az online esettanulmány megoldását, a budapesti közép-európai fordulót, az európai döntőt Rómában és a legeredményesebb csapatok számára szervezett globális döntőt Panamában,. A győztes csapat egyik nyereménye, hogy részt vehet a Cincinnatiben megrendezésre kerülő, egyedülálló nemzetközi „P&G 2018 Signal” konferencián, ahol üzleti vezetők és menedzserek társaságában ismerhetik meg a legújabb piacformáló trendeket.
A „P&G CEO CHALLENGE” program kiváló lehetőség azoknak a hallgatóknak, akik a gyakorlatban szeretnék fejleszteni tudásukat, mindamellett, hogy ezzel akár a világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalatához válthatnak belépőt.
Kapcsolódó cikkeink
PwC Value in Motion: Az AI gazdaságélénkító hatása 2035-ig elérheti a 15%-ot
A PwC legfrissebb kutatása szerint az AI (mesterséges intelligencia) a…
Tovább olvasom >A szépségápolás újonnan felfedezett területe a szájápolás
A szájápolás már évek óta nemcsak egészségügyi kérdés, hanem a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >