Diadalúton a népszerű húskészítménymárka
A Lidl Magyarország filozófiája öt alapelven nyugszik: a kedvező áron, a minőségen, a frissességen, az egészségességen és a hazai termékek előnyben részesítésén. Ez az 5 alapérték a vállalat teljes működését meghatározza, és termékstratégiája kialakítása során is ezek vezérlik.
A Lidl Magyarország termékfejlesztési stratégiájában kiemelt figyelmet kap, hogy termékeivel elősegítse az egészséges és kiegyensúlyozott étrend kialakítását. A magyar családok egészséges táplálkozásának támogatása céljából, a megváltozott vásárlói szokásokra reagálva vezette be 2019-ben a Pikok Pure termékcsaládot. A vállalat az elmúlt négy évben egy egyedülálló, magas hozzáadott értéket képviselő termékcsaládot és brandet épített fel. A szortiment folyamatos fejlesztés alatt áll, jelenleg 15 különböző természetes összetevőkből álló Pikok Pure termék érhető el az állandó kínálatban.
Teljes értékű tápanyagforrás
A Pikok Pure termékek Magyarországon példátlan minőséget képviselő húskészítmények: magas hústartalommal készülnek, nem tartalmaznak tartósítószert és ízfokozókat. Természetes összetevőkből állnak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek. Mindemellett a speciális táplálkozási igényű fogyasztók is megtalálhatják a számukra megfelelő terméket, hiszen a kínálatban a cukor-, glutén- és egyéb allergéntől mentes változatok is helyet kaptak.
A Pikok Pure húskészítmények a kiegyensúlyozott és változatos étrend alkotói, ugyanis a magas hústartalmú termékek nagyon fontos teljes értékű fehérjeforrások. A 14-16%-os fehérje mellett számos létfontosságú vitamin és ásványi anyag forrásai is, például többféle B-vitamin, továbbá A- és D-vitamin található bennük. Az ásványi anyagok közül pedig vas, kalcium, foszfor, nátrium, cink, réz, mangán és szelén is gazdagítja az összetételét.
– A márka a folyamatos termékfejlesztésen túl keresi az új készítményeket, valamint azokat a hazai beszállítókat, akik megbízhatóan képesek ilyen magas minőségű és hozzáadott értékű termékeket gyártani. Ennek köszönhetően a termékcsalád a 2023-as év során 4 új termékkel bővül, melyek a Pikok Pure sertésszalámi marhahússal, a Pikok Pure szívsonka, a Pikok Pure stifolder és a Pikok Pure sertésmájas – avat be Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Mesterséges anyagoktól mentesen
A márka küldetése, hogy a lehető legkiválóbb minőségű és hozzáadott értékkel rendelkező termékeket kínálja vásárlóinak. A siker titka, hogy megfelelő alapanyagok és receptúrák felhasználásával, ízfokozó és egyéb mesterséges anyagok nélkül is lehet nagyon ízletes és elérhető árú termékeket készíteni, melyek az egyedülálló termékösszetevőkből adódóan tökéletesen beilleszthetők az egészségtudatos táplálkozásba.
Bár a Pikok Pure egy fiatal márka, a bevezetés évében a termékcsalád elnyerte az Érték és Minőség Nagydíjat, ami annak köszönhető, hogy mind a bevezetése, mind pedig a termékfejlesztések során elsősorban arra koncentrált a vállalat, hogy a lehető legmagasabb minőséget kínálja az egészségtudatos fogyasztói szegmens számára.
– Óriási büszkeség a márka számára, hogy 2022 után 2023-ban is elnyerte a Superbrands elismerést, amely igazolja, hogy intenzíven, nag y lépésekben képes fejlődni. A Lidl Magyarországnál mindennap azért dolgozunk, hogy vásárlóinkat széles, minden igényt kiszolgáló, minőségi kínálattal várjuk áruházainkban. Ennek szellemében hívtuk életre a Pikok Pure termékcsaládot, mely egyedülálló minőséget képvisel, a márka alá tartozó termékek magas hústartalommal rendelkeznek, kizárólag természetes összetevőket tartalmaznak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek – emeli ki Tőzsér Judit. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >