Desszertkatalógussal indítja a téli szezont a METRO
A pralinék, bonbonok fontos részét képezik a METRO édességkínálatának.
– Forgalmi súlyúkat illetően ezek a termékeink a teljes csokoládészortimentünk eladásainak megközelítőleg 15 százalékát teszik ki – tudjuk meg Krubl Yvette kommunikációs vezetőtől. – Magyarországon az utóbbi években folyamatos fejlődés figyelhető meg a csokoládé, illetve a praliné fogyasztásának kultúrájában, ami a minőségi csokoládét fogyasztó réteg bővülésének köszönhető.
A pralinék esetében két fő célcsoportot különítenek el a METRO-nál. Elsődleges célközönség az SCO (Services, Companies and Offices), ez a csoport a széles termékkínálatból elsősorban saját fogyasztásra válogat. Emellett jelentős súlyt hasítanak ki a kiskereskedők, akik továbbértékesítés céljából vásárolnak. Ennek megfelelően a lánc arra törekszik, hogy csokoládészortimentjüket úgy állítsa össze, hogy megfeleljen minden igénynek.– A promóciós arány a csokoládé jellegű termékek esetében úgy alakul, hogy akciós időszakban a teljes készlet megközelítőleg egyharmadát értékesítjük – mondja Krubl Yvette. – A pralinék a csokoládékínálaton belül összességében magasabb árkategóriát képviselnek, mivel ezekhez a termékekhez magas minőség párosul.
A METRO által forgalmazott termékek közül a nemzetközi, nagy márkák a legkelendőbbek. Így például a Raffaello, a Toffifee, a Milka és a Merci csokoládék nagy népszerűségnek örvendenek. De a saját márkás, 800 grammos Fine Food konyakmeggy is ott található a top 10-ben. Decemberben a pralinékat állítják a fókuszba, desszertkatalógusuk elsődleges célja ezek bemutatása és népszerűsítése lesz.
A nagy nemzetközi márkák télen sok esetben szezonális csomagolásban jelennek meg. Az ünnepi megjelenés attraktívabbá varázsolja a csokoládékat, aminek eredményeként a forgalom emelkedését várják a METRO-nál.
– A hazai gyártású különlegességek iránti igény is megfigyelhető vásárlói oldalról, amelynek többek között Stühmer és Szamos csokoládéinkkal kívánunk eleget tenni – egészíti ki a képet a kommunikációs vezető. – A téli hónapokban ezek a termékeink is még szélesebb választékban lesznek elérhetőek a METRO polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mit tartogat 2025 a magyar lakosság számára?
Hogyan tekintenek a magyarok az új évre? Milyen várakozásokkal vannak…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >K&H: sokan még mindig nem néznek körül a kötelezőknél
Bár a középkorú autósok többsége nyitott a legjobb ajánlatok felkutatására,…
Tovább olvasom >