Designt vált a Pepsi
Az üdítőital óriás többéves kampányba kezd, hogy visszaszerezze elpártolt amerikai fogyasztóit.
Több évtizedes menetelést
követően az elmúlt három évben az
amerikaiak egyre kevesebb szénsavas üdítőitalt
vásárolnak, a pénzügyi válság
az egészségesebb ásványvíz és
ice tea forgalmazásnak se kedvez.
A fogyasztás növelés
érdekében a Pepsi áttervezi a cég logóját
a Pepsi, a Mountain Dew és a Sierra Mist dobozos üdítőkön,
a csomagolásváltást marketing kampány is
kíséri. Az új fémdobozos üdítők
jövő év elején jelennek meg az amerikai boltok
polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >