Designt vált a Pepsi
Az üdítőital óriás többéves kampányba kezd, hogy visszaszerezze elpártolt amerikai fogyasztóit.
Több évtizedes menetelést
követően az elmúlt három évben az
amerikaiak egyre kevesebb szénsavas üdítőitalt
vásárolnak, a pénzügyi válság
az egészségesebb ásványvíz és
ice tea forgalmazásnak se kedvez.
A fogyasztás növelés
érdekében a Pepsi áttervezi a cég logóját
a Pepsi, a Mountain Dew és a Sierra Mist dobozos üdítőkön,
a csomagolásváltást marketing kampány is
kíséri. Az új fémdobozos üdítők
jövő év elején jelennek meg az amerikai boltok
polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Coface: Ezek a régió legnagyobb vállalatai – A Mol eggyel hátrébb csúszott, nagyot mentek a Lidl-leányok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl is az Élelmiszerbank mellé állt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az idősek nagy része bizonytalan abban, hogy elegendő fehérjét fogyaszt-e
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
