Designt vált a Pepsi
Az üdítőital óriás többéves kampányba kezd, hogy visszaszerezze elpártolt amerikai fogyasztóit.
Több évtizedes menetelést
követően az elmúlt három évben az
amerikaiak egyre kevesebb szénsavas üdítőitalt
vásárolnak, a pénzügyi válság
az egészségesebb ásványvíz és
ice tea forgalmazásnak se kedvez.
A fogyasztás növelés
érdekében a Pepsi áttervezi a cég logóját
a Pepsi, a Mountain Dew és a Sierra Mist dobozos üdítőkön,
a csomagolásváltást marketing kampány is
kíséri. Az új fémdobozos üdítők
jövő év elején jelennek meg az amerikai boltok
polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >