A tervezőmunka gyümölcse
A tea és a teafogyasztás divatja jól illeszkedik az egészséges táplálkozással összefüggő makrotrendekbe, ami nyomon követhető a termékkiszerelések színesedő világában is. Jó bizonyíték erre, hogy kreatív teacsomagolások évente komoly díjakat hoznak el a világ egyik legjelentősebb csomagolóipari versenyéről, a thedieline.com által szervezett The Dieline Awardsról is.
Idén a Metsä Board innovatív és esztétikus T2 Mini gyümölcsök sorozata lett fődíjas a Limited Edition kategóriában. Az ünnepi gyümölcskosarak által inspirált különleges termékek egyébként nem egy kis dizájnstúdió, hanem az élelmiszer- és vendéglátóiparban használt papíralapú prémium csomagolóanyagok legnagyobb európai gyártójának munkái. A teák egy karácsonyi kampány keretében négyféle ízben és „formában” voltak kaphatók: görögdinnye, citrom, őszibarack és banán.
Kapcsolódó cikkeink
Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Otthon főz a magyar fiatal – nem trendi a gyorsétterem
A magyar fiatalok többsége ritkán vagy egyáltalán nem jár gyorsétterembe,…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Újabb hónapban remekelt a turisztikai ágazat
Március után, áprilisban ismét pörgött a turizmus: a vendégek száma…
Tovább olvasom >