Design és márkaépítés P&G módra
Az instore marketing jelentősége egyre növekszik. A termékek valódi megmérettetése bolti környezetben, a polcokon történik.Az awareness alakításában, egy amerikai Nielsen-riport szerint, az instore fontosabb szerepet játszik, mint a tv. A megkérdezettek fele azt mondta, hogy termékújdonságokról a boltban értesül, és csak harmaduk említette, hogy a tv-ből. Ez a tény is aláhúzza a termékek elsődleges csomagolásának jelentőségét.
Ezért is döntött úgy Phil Duncan, a P&G Global Design vezetője, hogy a márkaépítés folyamatába beemeli a designereket is. A tervezőknek a fogyasztók szemével kell látni, ezért sok időt töltenek magánházaknál, lakásokban, boltokban, hogy jobb és átütőbb ötletekkel tudjanak előrukkolni. Egyszerre kell a nagyszerű ötletnek az eddigi verzióknál kevésbé helyigényesnek, költségtakarékosabbnak és környezetbarátabbnak is lennie, ez Mr. Duncan szerint a design-gondolkodás lényege. A koncepció sikerét a Febreze Home Collection légfrissítőcsalád tavaly év végi bevezetése bizonyította.
Az új gondolkodásmód az egész üzletmenetre kihat, így például a szépségüzletágat kategóriák helyett női és férfi vonalra csoportosítják át. Az instore marketing területén is áttörésre készülnek, a design-gondolkodás legújabb technológiákra és digitális megoldásokra vonatkozó alkalmazásával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >