Design és márkaépítés P&G módra
Az instore marketing jelentősége egyre növekszik. A termékek valódi megmérettetése bolti környezetben, a polcokon történik.Az awareness alakításában, egy amerikai Nielsen-riport szerint, az instore fontosabb szerepet játszik, mint a tv. A megkérdezettek fele azt mondta, hogy termékújdonságokról a boltban értesül, és csak harmaduk említette, hogy a tv-ből. Ez a tény is aláhúzza a termékek elsődleges csomagolásának jelentőségét.
Ezért is döntött úgy Phil Duncan, a P&G Global Design vezetője, hogy a márkaépítés folyamatába beemeli a designereket is. A tervezőknek a fogyasztók szemével kell látni, ezért sok időt töltenek magánházaknál, lakásokban, boltokban, hogy jobb és átütőbb ötletekkel tudjanak előrukkolni. Egyszerre kell a nagyszerű ötletnek az eddigi verzióknál kevésbé helyigényesnek, költségtakarékosabbnak és környezetbarátabbnak is lennie, ez Mr. Duncan szerint a design-gondolkodás lényege. A koncepció sikerét a Febreze Home Collection légfrissítőcsalád tavaly év végi bevezetése bizonyította.
Az új gondolkodásmód az egész üzletmenetre kihat, így például a szépségüzletágat kategóriák helyett női és férfi vonalra csoportosítják át. Az instore marketing területén is áttörésre készülnek, a design-gondolkodás legújabb technológiákra és digitális megoldásokra vonatkozó alkalmazásával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >