Design és márkaépítés P&G módra
Az instore marketing jelentősége egyre növekszik. A termékek valódi megmérettetése bolti környezetben, a polcokon történik.Az awareness alakításában, egy amerikai Nielsen-riport szerint, az instore fontosabb szerepet játszik, mint a tv. A megkérdezettek fele azt mondta, hogy termékújdonságokról a boltban értesül, és csak harmaduk említette, hogy a tv-ből. Ez a tény is aláhúzza a termékek elsődleges csomagolásának jelentőségét.
Ezért is döntött úgy Phil Duncan, a P&G Global Design vezetője, hogy a márkaépítés folyamatába beemeli a designereket is. A tervezőknek a fogyasztók szemével kell látni, ezért sok időt töltenek magánházaknál, lakásokban, boltokban, hogy jobb és átütőbb ötletekkel tudjanak előrukkolni. Egyszerre kell a nagyszerű ötletnek az eddigi verzióknál kevésbé helyigényesnek, költségtakarékosabbnak és környezetbarátabbnak is lennie, ez Mr. Duncan szerint a design-gondolkodás lényege. A koncepció sikerét a Febreze Home Collection légfrissítőcsalád tavaly év végi bevezetése bizonyította.
Az új gondolkodásmód az egész üzletmenetre kihat, így például a szépségüzletágat kategóriák helyett női és férfi vonalra csoportosítják át. Az instore marketing területén is áttörésre készülnek, a design-gondolkodás legújabb technológiákra és digitális megoldásokra vonatkozó alkalmazásával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >