Demján értékesítené díjat nyert plázáját
A többségi magyar tulajdonban lévő TriGranit fejlesztése, a krakkói Bonarka City Center nyerte el a 2009 Legjobb Kereskedelmi Fejlesztése díjat a CEE Quality Awards Gálán. A plázát a legújabb piaci források szerint máris eladná a társaság.
Árulja a tavaly novemberben átadott lengyel "zászlóshajóját", a díjat nyert krakkói Bonarka City Center bevásárlóközpontot a TriGranit – állítja piaci forrásokra hivatkozva a PropertyEU ingatlanpiaci szaklap. A lap szerint a magyar fejlesztő nem feltétlenül a teljes tulajdonrészét értékesítené. Információk a fejlesztő 200 millió eurót kérne a tulajdonrészért.
Az eladósorba került pláza 2009 legjobb kereskedelmi fejlesztése díjat nyert: a Financial Times által támogatott eseményen résztvevő több mint 500 vezető ingatlanpiaci szakember előtt a TriGranit lengyelországi igazgatója vette át az újabb elismerést. Az EuropaProperty ingatlanpiaci szaklap által az elmúlt hónapban odaítélt Év Beruházása és az Év Bevásárlóközpontja 2009 cím elnyerését követően a TriGranit lengyelországi fejlesztése ismét első lett az Év Kereskedelmi Fejlesztése kategória 10 jelöltje előtt. A 234 ezer négyzetméteren megvalósuló városközpont 3 fázisban épül fel: a tavaly novemberben átadásra került első szakaszban a 270 üzletet, 20 mozitermet, több mint 30 éttermet, kávézót, fagylaltozót, kétszintes garázst (3200 parkolóhely) magában foglaló bevásárló- és szórakoztatóközpont épült meg. A Bonarka City Center új színfoltot hozott a város életébe. A modern építészeti megoldások, a sokrétű szolgáltatások, a tiszta és biztonságos környezet egy új találkozóhelyet kínál a krakkóiaknak. A második és harmadik fázisban 4 irodaépület és számos lakás megépítésére kerül sor. A beruházás tervezett teljes összege mintegy 500 millió euró.
A TriGranit Európa negyedik legnagyobb ingatlanbefektetési, -fejlesztési és -üzemeltetési vállalata, amely Közép-Kelet-Európa 7 országában van jelen – írja a tozsdeforum.hu.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >